• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-04-23 07:58:55 följande:

Morty: Jag ska berätta om en märklig sa som hände mig igår sen. Jag ska bara vakna till först! .

Gör det du! :D Jag sippar en liten kaffe så länge. Ska baske mig sluta dricka kaffe... Jag tycker egentligen inte om det, det missfärgar tänderna och eftersom jag har socker i blir det ett onödigt intag också. Men det är så mysigt att sitta med en kopp varmt om morgonen :) Te tar längre tid.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-04-23 08:26:07 följande:
    Gör det du! :D Jag sippar en liten kaffe så länge. Ska baske mig sluta dricka kaffe... Jag tycker egentligen inte om det, det missfärgar tänderna och eftersom jag har socker i blir det ett onödigt intag också. Men det är så mysigt att sitta med en kopp varmt om morgonen :) Te tar längre tid.
    Hehe! Det gör du rätt i. . Jag har druckit två koppar redan!
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Aniiee
    Mortiscia80 skrev 2022-04-23 07:44:26 följande:
    Menar du den tecknade serien som gick på TV? Den gillade jag iaf :) Undrar om det är samma karl som gjorde rösten till både farbror Joakim och Dr. Snuggles...

Ah, det var en fin tidning det faktiskt. Lagom nivå för barn.
    Både tidningarna och serien på tv, DuckTales. Och, ja, det är John Harrysson (pappa till Peter Harrysson, han som höll i Så ska det låta första 15 åren) som gjorde rösten till både Farbror Joakim och Dr Snuggles.
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Aniiee
    Freddie K skrev 2022-04-23 07:53:41 följande:
    Yohio på dig med! Tungan ute
    Haha,
  • Mortiscia80
    Aniiee skrev 2022-04-23 08:58:37 följande:
    Både tidningarna och serien på tv, DuckTales. Och, ja, det är John Harrysson (pappa till Peter Harrysson, han som höll i Så ska det låta första 15 åren) som gjorde rösten till både Farbror Joakim och Dr Snuggles.
    Just det, Duck Tales hette det ja :) Jaha, jaa men då hade jag rätt då :D Det bara slog mig att de lät så lika. Älskar Dr. Snuggles också, fortfarande :)
  • Aniiee
    Mortiscia80 skrev 2022-04-23 09:04:48 följande:
    Just det, Duck Tales hette det ja :) Jaha, jaa men då hade jag rätt då :D Det bara slog mig att de lät så lika. Älskar Dr. Snuggles också, fortfarande :)
    Same. Undrar var man kan se Dr Snuggles nuförtiden.
  • Mortiscia80
    Aniiee skrev 2022-04-23 09:15:51 följande:
    Same. Undrar var man kan se Dr Snuggles nuförtiden.
    Youtube verkar ha några avsnitt iaf :)
  • Freddie K

If you know your history, then you should know where you,re coming from. Then you wouldn't have to ask me, who the hell do I think I am. *Ylar*.

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.