• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-04-23 07:24:43 följande:

God morgon, världen!

Morrn morrn. Dags för en kaffe va?
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-04-23 07:27:22 följande:
    Morrn morrn. Dags för en kaffe va?
    Ja, det är det definitivt!
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Aniiee
    Mortiscia80 skrev 2022-04-23 07:20:57 följande:
    Den var bra :) Musse Pigg hade också en egen tidning men den var inte lika bra tyckte jag. Innan dess var det så klart Bamse som gällde ;)
    Jag har alltid tyckt bättre om Kalle än om Musse, men mest gillar jag nog Farbror Joakim och Knattarna.

Bamse har jag faktiskt bara sätt på film, med undantag för en tidning vi fick i ettan om brandsäkerhet och sånt.
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Aniiee
    Freddie K skrev 2022-04-23 07:24:43 följande:

God morgon, världen!

Ohayo.
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Freddie K
    Monsieur Venus skrev 2022-04-22 19:04:59 följande:

Freddie K: Kul att du har publicerat ännu en novell! Jag ska verkligen se till att läsa någon av dem, men har inte hunnit än. Måste säga att titeln ?Stålmormor? gör mig nyfiken. Trevlig helg alla! Skrattande

Ja, gör det! . Den här är ganska lång och rätt jobbig att läsa. men jag kände att jag behövde skriva den! Skäms
  • Mortiscia80
    Aniiee skrev 2022-04-23 07:31:40 följande:
    Jag har alltid tyckt bättre om Kalle än om Musse, men mest gillar jag nog Farbror Joakim och Knattarna.

Bamse har jag faktiskt bara sätt på film, med undantag för en tidning vi fick i ettan om brandsäkerhet och sånt.
    Menar du den tecknade serien som gick på TV? Den gillade jag iaf :) Undrar om det är samma karl som gjorde rösten till både farbror Joakim och Dr. Snuggles...

Ah, det var en fin tidning det faktiskt. Lagom nivå för barn.
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2022-04-23 07:32:15 följande:
    Ohayo.
    Yohio på dig med! Tungan ute
  • Freddie K

Morty: Jag ska berätta om en märklig sa som hände mig igår sen. Jag ska bara vakna till först! .

• Freddie K
    Freddie K skrev 2022-04-23 07:58:55 följande:

Morty: Jag ska berätta om en märklig sa som hände mig igår sen. Jag ska bara vakna till först! .

*sak*
Svar på tråden Här är vi alla vänner.