• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Monsieur Venus skrev 2022-04-22 21:21:59 följande:
    Va?! Vad häftigt Cool Länken funkade inte för mig, men ska kolla upp Stål-mormor.
    Näe man måste kopiera hela länken, det är ofta så på FL att bara en del av den är klickbar :s
  • Monsieur Venus
    Mortiscia80 skrev 2022-04-22 22:01:36 följande:
    Näe man måste kopiera hela länken, det är ofta så på FL att bara en del av den är klickbar :s
    Tack för tipset! Nu funkade det! Stål-mormor verkar ju helskön. Jag vill bli som henne när jag blir gammal Glad
  • Mortiscia80
    Monsieur Venus skrev 2022-04-22 22:33:44 följande:
    Tack för tipset! Nu funkade det! Stål-mormor verkar ju helskön. Jag vill bli som henne när jag blir gammal Glad
    Haha jaa det är en hårdkokt dam det! :D
  • Mortiscia80

Kommer ni ihåg Hagbard Handfaste? En skäggig viking med en dominant fru, och en anka som husdjur haha Skrattande Den är också kul. Undrar vilken tidning jag kommer ihåg dem ifrån...

• Aniiee
    Mortiscia80 skrev 2022-04-23 06:57:46 följande:

Kommer ni ihåg Hagbard Handfaste? En skäggig viking med en dominant fru, och en anka som husdjur haha Skrattande Den är också kul. Undrar vilken tidning jag kommer ihåg dem ifrån...

Året runt?
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Mortiscia80
    Aniiee skrev 2022-04-23 07:07:16 följande:
    Året runt?
    Näe det var en särskild tidning med bara serier, fanns runt 80-talet.
  • Mortiscia80

Jag tror såna saker som Knasen också var med. Och den där stora hunden (Marmaduke?), en Grand Danois.

• Aniiee
    Mortiscia80 skrev 2022-04-23 07:12:00 följande:
    Näe det var en särskild tidning med bara serier, fanns runt 80-talet.
    Then I don't know. Vi läste typ bara Kalle Anka hemma hos mig på 80-90-talet.
  • Aniiee

Jiggly cake? Jiggly cake.....

• Mortiscia80
    Aniiee skrev 2022-04-23 07:13:46 följande:
    Then I don't know. Vi läste typ bara Kalle Anka hemma hos mig på 80-90-talet.
    Den var bra :) Musse Pigg hade också en egen tidning men den var inte lika bra tyckte jag. Innan dess var det så klart Bamse som gällde ;)
Svar på tråden Här är vi alla vänner.