• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Monsieur Venus

*Smyger in*. Vad tyst det blev här Foten i munnen Vart tog alla vägen?

• Mortiscia80
    Monsieur Venus skrev 2022-06-07 18:36:54 följande:

*Smyger in*. Vad tyst det blev här Foten i munnen Vart tog alla vägen?

Ingen har råd att ta sig till tråden med tanke på nuvarande priser på bensin och diesel....
  • Monsieur Venus
    Mortiscia80 skrev 2022-06-07 22:58:20 följande:
    Ingen har råd att ta sig till tråden med tanke på nuvarande priser på bensin och diesel....
    Haha! Tur att jag liftade hit Flört Hur går det med ditt manus? Har du haft tid att skriva någonting på sista tiden? Jag är i slutredigeringen med det jag håller på med och det går ärligt talat lite segt. Bara finputs kvar, men det är nästan det som tar längst tid.
  • Mortiscia80
    Monsieur Venus skrev 2022-06-07 23:51:12 följande:
    Haha! Tur att jag liftade hit Flört Hur går det med ditt manus? Har du haft tid att skriva någonting på sista tiden? Jag är i slutredigeringen med det jag håller på med och det går ärligt talat lite segt. Bara finputs kvar, men det är nästan det som tar längst tid.
    Haha klokt val! :D

Manuset står still, senaste halvåret har varit kaos iom skilsmässa och flytt för mig och sonen, vi landade i vår lägenhet för några veckor sedan och det lär nog ta ett par månader till innan allt är klart med husförsäljning och få hem sista grejerna.

Vad kul att det går bra för dig, snart i mål då! Ska du skicka till olika förlag eller satsar du på självutgivning?
  • Freddie K

Här var det inte mycket aktivitet!

Access denied, or what?

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Monsieur Venus

Mortiscia80: Aha! Jag förstår precis. Det är inte lätt att få någonting gjort när man lever i kaos. Hoppas ni trivs i er nya lägenhet och att allt lugnar ner sig snart, så du kan återfå lusten att skriva. Ja, nu är jag snart i mål! Jag tänkte skicka in manuset till några olika förlag. Har aldrig skickat manus till något av de stora förlagen förut, så tänkte prova det. Håll tummarna för mig! Tungan ute

• Monsieur Venus

Freddie K: Där är du ju! Trodde nästan att Torsten hade rymt eller nått när du var tyst i tråden så länge Flört

• Anonym (sådär)
    Monsieur Venus skrev 2022-05-31 09:26:17 följande:
    Vad är ens manlighet? Någon gammal förlegad uppfattning om hur män ska vara? Jag tycker att du är rolig och att du ska vara som du är. Då hittar du tjejer som gillar killar som dig  Glad
    Nejdå, vi är biologiskt OCH psykiskt olika så det finns absolut nedärvda beteendemönster typiska för de olika könen. Sen finns det andra saker som är kulturellt betingade.

Däremot har vissa feministiska ideologier fått för sig att ignorera detta och hitta på tramsteorier om att vi alla är lika, våra biologiska skillnader inte existerar och allt är bara påhitt av patriarkatet i syfte att förslava kvinnor.

Så jag manlighet existerar i allra högsta grad och är absolut inget gammalt förlegat trams utan något alla män föds med. 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.