Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
*Smyger in*. Vad tyst det blev här
Vart tog alla vägen?
*Smyger in*. Vad tyst det blev här
Vart tog alla vägen?
Hur går det med ditt manus? Har du haft tid att skriva någonting på sista tiden? Jag är i slutredigeringen med det jag håller på med och det går ärligt talat lite segt. Bara finputs kvar, men det är nästan det som tar längst tid.
Hur går det med ditt manus? Har du haft tid att skriva någonting på sista tiden? Jag är i slutredigeringen med det jag håller på med och det går ärligt talat lite segt. Bara finputs kvar, men det är nästan det som tar längst tid.Dundrar in!
.
Här var det inte mycket aktivitet!
Access denied, or what?
Jag och Torsten chillar till:
Mortiscia80: Aha! Jag förstår precis. Det är inte lätt att få någonting gjort när man lever i kaos. Hoppas ni trivs i er nya lägenhet och att allt lugnar ner sig snart, så du kan återfå lusten att skriva. Ja, nu är jag snart i mål! Jag tänkte skicka in manuset till några olika förlag. Har aldrig skickat manus till något av de stora förlagen förut, så tänkte prova det. Håll tummarna för mig! 
Freddie K: Där är du ju! Trodde nästan att Torsten hade rymt eller nått när du var tyst i tråden så länge