• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Aniiee
    Freddie K skrev 2022-06-10 16:27:43 följande:
    Long time no see, stranger. Hur är läget en dag som denna?
    Jobbigt. Som i, helt plötsligt så tog pandemin slut (typ, ingen bryr sig i alla fall längre) och  helt plötsligt får jag en jävla massa jobb,
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2022-06-10 16:42:33 följande:
    Jobbigt. Som i, helt plötsligt så tog pandemin slut (typ, ingen bryr sig i alla fall längre) och  helt plötsligt får jag en jävla massa jobb,
    Vad tufft! Det blir lite som ketchup-effekten? Först ingenting och sen en jädra massa?
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2022-06-10 16:42:33 följande:
    BTW: Det är samma här. Alla bara drar i mig på jobbet. Ibland önskar jag att det fanns två av mig. Jag har så svårt att säga nej. Inte för att jag inte vågar, utan för jag vill så mycket.
  • Aniiee
    Freddie K skrev 2022-06-10 16:43:49 följande:
    Vad tufft! Det blir lite som ketchup-effekten? Först ingenting och sen en jädra massa?
    Precis så. 
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2022-06-10 17:05:51 följande:
    Precis så. 
    Jo, jag förstår hur det känns! Folk borde portionera ut jobbet lite.
  • Aniiee

Jag menar, det är jättetrevligt att tjäna pengar, va, men nån måtta får det vara.

• Freddie K
    Aniiee skrev 2022-06-10 17:13:58 följande:

Jag menar, det är jättetrevligt att tjäna pengar, va, men nån måtta får det vara.

Jo, det är sant! Jag får i alla fall göra det jag älskar. Jag skulle lika kunna gärna sitta hemma och rulla tummarna, men det är inte min stil!
  • Monsieur Venus

Freddie K: Självklart! Jag tycker inte om när människor klagar på andra och lägger sig i vad de skriver. Dessutom var det ju inte sant, eftersom jag visst vill höra om din inre resa. Jag skickar ett PM!

• Freddie K
    Monsieur Venus skrev 2022-06-10 20:27:47 följande:

Freddie K: Självklart! Jag tycker inte om när människor klagar på andra och lägger sig i vad de skriver. Dessutom var det ju inte sant, eftersom jag visst vill höra om din inre resa. Jag skickar ett PM!

Nej, det gör inte jag heller. Aye, gör det. God morgon, förresten.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.