• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Monsieur Venus skrev 2022-06-08 16:48:29 följande:

Freddie K: Där är du ju! Trodde nästan att Torsten hade rymt eller nått när du var tyst i tråden så länge Flört

Tja! Ja, här är jag. . Nja, jag har bara haft mycket att göra med filminspelning och annat. Hur är läget? .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Monsieur Venus

Anonym (sådär): Vill du prata med mig om att feministiska ideologier hittar på tramsteorier får du prata om det i en annan tråd eller skicka ett PM. Den här tråden heter Här är vi alla vänner och inte Här är vi alla ovänner.

• Monsieur Venus

Freddie K: Filminspelning låter som en bra grej att vara upptagen med! Hoppas du och Torsten unnar er lite semester också. Här är läget upp och ner, både bra och dåligt, men jag saknar inte inspiration i alla fall Glad

• Anonym (sådär)
    Monsieur Venus skrev 2022-06-08 17:24:43 följande:

Anonym (sådär): Vill du prata med mig om att feministiska ideologier hittar på tramsteorier får du prata om det i en annan tråd eller skicka ett PM. Den här tråden heter Här är vi alla vänner och inte Här är vi alla ovänner.

Du kanske du ska låta bli att prata om att manlighet inte existerar för det här väl heller inte hemma här, eller hur?
  • Freddie K
    Monsieur Venus skrev 2022-06-08 17:29:17 följande:

Freddie K: Filminspelning låter som en bra grej att vara upptagen med! Hoppas du och Torsten unnar er lite semester också. Här är läget upp och ner, både bra och dåligt, men jag saknar inte inspiration i alla fall Glad

Jodå, det är det, men det tar bara sån tid och jag har inget tålamod! Foten i munnen.

Jo, vi ska ha lite semester sen i alla fall, men det dröjer en månad. Här är det också upp och ner. Jag har påbörjat en inre resa, som jag gör ibland. 

Skicka gärna pm om du behöver snacka. Jag kanske inte ger de bästa råden, men jag kan lyssna i alla fall. .
  • Monsieur Venus

Anonym (sådär): Jo, i och med att jag svarade på och stöttade någon som blivit kallad omanlig. I den här tråden ska man vara vänlig, inte ovänlig. Om du vill vara ovänlig mot mig kan du vara det i någon annan tråd eller skicka ett ovänligt PM. Tack på förhand!

• Freddie K

BBT, yo!

Monsieur Venus, alltid ett nöje! .

• Mortiscia80
    Monsieur Venus skrev 2022-06-08 16:46:36 följande:

Mortiscia80: Aha! Jag förstår precis. Det är inte lätt att få någonting gjort när man lever i kaos. Hoppas ni trivs i er nya lägenhet och att allt lugnar ner sig snart, så du kan återfå lusten att skriva. Ja, nu är jag snart i mål! Jag tänkte skicka in manuset till några olika förlag. Har aldrig skickat manus till något av de stora förlagen förut, så tänkte prova det. Håll tummarna för mig! Tungan ute

Ja just nu är det många bollar i luften! Har ju inte ens fått hem mitt skrivbord.... Men vi trivs väldigt bra i lägenheten och så snart vi har fått huset sålt borde det bli lugnare :)

Varmt lycka till med förlagen! :D Självklart ska man försöka med dem i första hand.
  • Monsieur Venus

Freddie K: Haha, nej jag förstår det. Jag har inte heller något tålamod, men oftast blir saker bättre i slutändan om de får ta den tid de behöver och inte hastas fram. Skönt att ni ska ha lite semester i alla fall! Det kan ni behöva efter en intensiv period med bok och filminspelning. En inre resa låter spännande! Jag gör också en inre resa på en gropig skogsväg med punka på alla däcken. Eller, det är så det känns. Tack! Det var snällt av dig att jag får skicka pm om jag behöver snacka! Självklart får du också göra det till mig. Tror du ger jättebra råd faktiskt.

• Freddie K
    Monsieur Venus skrev 2022-06-08 22:45:54 följande:

Freddie K: Haha, nej jag förstår det. Jag har inte heller något tålamod, men oftast blir saker bättre i slutändan om de får ta den tid de behöver och inte hastas fram. Skönt att ni ska ha lite semester i alla fall! Det kan ni behöva efter en intensiv period med bok och filminspelning. En inre resa låter spännande! Jag gör också en inre resa på en gropig skogsväg med punka på alla däcken. Eller, det är så det känns. Tack! Det var snällt av dig att jag får skicka pm om jag behöver snacka! Självklart får du också göra det till mig. Tror du ger jättebra råd faktiskt.

God morgon! .

Den inre resan skulle jag vilja läsa om. Jag har faktiskt några rader från min inre resa som jag kan dela med mig av, om du är intresserad? .
Svar på tråden Här är vi alla vänner.