• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Monsieur Venus

Freddie K: Klart jag är intresserad av din inre resa! Du kan få höra om min puckelpisttur också Flört

• Monsieur Venus
    Elvyra skrev 2022-06-09 19:10:18 följande:

Freddie K: Du vet att du håller på och flamsar väldigt mycket i tråden "här är vi alla vänner va? Du kanske inte ser hur det ser ut, men inte nog med att det ser flamsigt ut, det ser dessutom väldigt ovuxet ut. Att någon på nätet, för dig okänd person, skulle vilja läsa en inre resa, skrivet av en för henne okänd person, det sker i så fall av artighet eller rentav medlidande. 

Nätet är fullt av amatörnoveller där de som skriver vill förmedla just sina känslor på mer eller mindre bemedlade sätt. Det innebär inte att eventuella mottagare kommer att uppfatta det på samma sätt. Att du dessutom hänger på ett kvinnoforum berättar något, antingen gör du det medvetet eller undermedvetet, men personer som flamsar och mer eller mindre ber om ursäkt för sin existens kommer troligen inte knyta några nya kontakter, än mindre av det motsatta könet. Skrivet i alla välmening.

Fast nu har ju Freddie K redan knutit kontakter med det motsatta könet här på forumet. Förstår inte riktigt varför du har problem med eller lägger dig i vad någon annan skriver. Svaret på frågan om en främmande person vill höra om hans inre resa eller ej är ja, och eftersom personen är jag, så har jag tolkningsföreträde. Jag är genuint intresserad och nyfiken. På riktigt. Det sker inte alls av artighet eller medlidande.
  • Mortiscia80
    Monsieur Venus skrev 2022-06-09 18:58:48 följande:

Mortiscia80: Förstår att det är många bollar i luften och hoppas ni får sålt huset snart, så det blir lite lugnare. Vad skönt att ni trivs i lägenheten! Tack så mycket för lyckönskningen! Glad

Tack själv :) Det borde vara klart inom en månad som det ser ut nu. Fram till visningen är det fortfarande mycket att göra men efter det planerar jag att ta mental semester och bara vara ett tag.
  • Freddie K
    Monsieur Venus skrev 2022-06-09 19:02:16 följande:

Freddie K: Klart jag är intresserad av din inre resa! Du kan få höra om min puckelpisttur också Flört

Ja, det gör jag gärna. Det ska bli kul! .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Monsieur Venus skrev 2022-06-09 19:51:00 följande:
    Fast nu har ju Freddie K redan knutit kontakter med det motsatta könet här på forumet. Förstår inte riktigt varför du har problem med eller lägger dig i vad någon annan skriver. Svaret på frågan om en främmande person vill höra om hans inre resa eller ej är ja, och eftersom personen är jag, så har jag tolkningsföreträde. Jag är genuint intresserad och nyfiken. På riktigt. Det sker inte alls av artighet eller medlidande.
    Det meddelandet är tydligen borttaget så jag kan inte svara på det.

Tack för att du ställer upp för mig! . Jag tycker att i denna tråd så får man vara lite tramsig. "Jag är barn  när jag kan och vuxen när jag måste", som jag brukar säga! .
  • Freddie K
    Dagens slogan:

Klamydia, när du har fått oväntat besök! 
  • Aniiee
    Freddie K skrev 2022-06-10 08:01:45 följande:
    Dagens slogan:

Klamydia, när du har fått oväntat besök! 
    Nej tack. 
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Freddie K

Det är fredag! Då vet ni vad jag brukar säga!

• Freddie K
    Aniiee skrev 2022-06-10 11:18:46 följande:
    Nej tack. 
    Long time no see, stranger. Hur är läget en dag som denna?
  • Freddie K

Alltså, det finns nötter och så finns det kokosnötter!

Svar på tråden Här är vi alla vänner.