Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Freddie K: Klart jag är intresserad av din inre resa! Du kan få höra om min puckelpisttur också 
Freddie K: Du vet att du håller på och flamsar väldigt mycket i tråden "här är vi alla vänner va? Du kanske inte ser hur det ser ut, men inte nog med att det ser flamsigt ut, det ser dessutom väldigt ovuxet ut. Att någon på nätet, för dig okänd person, skulle vilja läsa en inre resa, skrivet av en för henne okänd person, det sker i så fall av artighet eller rentav medlidande.
Nätet är fullt av amatörnoveller där de som skriver vill förmedla just sina känslor på mer eller mindre bemedlade sätt. Det innebär inte att eventuella mottagare kommer att uppfatta det på samma sätt. Att du dessutom hänger på ett kvinnoforum berättar något, antingen gör du det medvetet eller undermedvetet, men personer som flamsar och mer eller mindre ber om ursäkt för sin existens kommer troligen inte knyta några nya kontakter, än mindre av det motsatta könet. Skrivet i alla välmening.
Mortiscia80: Förstår att det är många bollar i luften och hoppas ni får sålt huset snart, så det blir lite lugnare. Vad skönt att ni trivs i lägenheten! Tack så mycket för lyckönskningen! 
Freddie K: Klart jag är intresserad av din inre resa! Du kan få höra om min puckelpisttur också 
Det är fredag! Då vet ni vad jag brukar säga!
Alltså, det finns nötter och så finns det kokosnötter!