Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!

Mummel, mummel.
Nej, jag måste ta en paus! Så här inne i en berättelse var det längesen jag var!
Mortiscia80: Så synd att det inte fungerade! Ja det får du tyvärr göra i så fall. Lycka till! :)
Varje gång jag ser mig själv i spegeln så får jag en deja vu känsla. Det känns som att jag har sett mig förut. 
Jag kom att tänka på en rolig sak. It's a true story!
När jag var nere i affären för ett tag sen så var det en man som lassade upp en massa påsar med jordnötter på kassabandet. Då frågade jag honom:" Har du en elefant där hemma eller?" "Det är min fru", svarade han. "Är din fru en elefant", frågade jag. Han såg på mig och sa:" Nej, hon ska ha fest!" Det var lite kul, tyckte jag.
Mortiscia80: Så synd att det inte fungerade! Ja det får du tyvärr göra i så fall. Lycka till! :)
Varje gång jag ser mig själv i spegeln så får jag en deja vu känsla. Det känns som att jag har sett mig förut.