• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-07-12 08:10:16 följande:
    Sänare grappet! . Du får vara grappet idag, jag vet inte vad femininformen är av det ordet.
    Sejen ju ;) Inte helt pk men så är det.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-07-12 08:10:16 följande:
    Sänare grappet! . Du får vara grappet idag, jag vet inte vad femininformen är av det ordet.
    Har du lyssnat på Leifi eller? Haha x)
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-07-12 08:11:33 följande:
    Har du lyssnat på Leifi eller? Haha x)
    Haha, ja, lite. :-P. Men sen är det så man säger här i Göteborg, om man vill slänga sig med lite finska-ish, haha.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-07-12 08:11:10 följande:
    Sejen ju ;) Inte helt pk men så är det.
    Ja, just det, ja, sejen var det, haha! .
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-07-12 08:12:45 följande:
    Haha, ja, lite. :-P. Men sen är det så man säger här i Göteborg, om man vill slänga sig med lite finska-ish, haha.
    Jaha! :) Det visste jag inte.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-07-12 08:28:56 följande:
    Jaha! :) Det visste jag inte.
    Hehe, nej, men så är det! :-P. Fast det var längesen man sa:" Sänare grappet", nu. Fast det är lite kul att använda uttryck som nästan helt har försvunnit.
  • Monsieur Venus

Mortiscia80: Det låter skönt att du kan börja se ljuset i tunneln nu! Hoppas du kan köpa en ny mobil i år då, så du får en som är lite nyare och mer samarbetsvillig. Jag hade samma problem innan jag köpte en ny mobil, ingenting fungerade längre och det var så irriterande. Till slut fick jag nog.

• Mortiscia80
    Monsieur Venus skrev 2022-07-12 09:31:27 följande:

Mortiscia80: Det låter skönt att du kan börja se ljuset i tunneln nu! Hoppas du kan köpa en ny mobil i år då, så du får en som är lite nyare och mer samarbetsvillig. Jag hade samma problem innan jag köpte en ny mobil, ingenting fungerade längre och det var så irriterande. Till slut fick jag nog.

Ja det är jätteskönt, jag mår så mycket bättre nu {#emotions_dlg.flower} Det lär bli en Samsung, jag har bara goda erfarenheter av de telefonerna, förutom när de slutar uppdatera mjukvaran så viktiga appar inte funkar längre. Annars hade jag behållit någon av de tidigare istället :) På min nuvarande (Zenfone 3) fungerar inte fokus så bra i kameran så jag kan knappt ta några bilder, och det är ett stort problem när man har en liten sötnos omkring sig som växer snabbt :)
  • Monsieur Venus
    Mortiscia80 skrev 2022-07-12 09:39:54 följande:
    Ja det är jätteskönt, jag mår så mycket bättre nu {#emotions_dlg.flower} Det lär bli en Samsung, jag har bara goda erfarenheter av de telefonerna, förutom när de slutar uppdatera mjukvaran så viktiga appar inte funkar längre. Annars hade jag behållit någon av de tidigare istället :) På min nuvarande (Zenfone 3) fungerar inte fokus så bra i kameran så jag kan knappt ta några bilder, och det är ett stort problem när man har en liten sötnos omkring sig som växer snabbt :)
    Jag har också goda erfarenheter av Samsung, men testade en Iphone nu. Än så länge har den inte gjort mig besviken. Ja, då förstår jag att det är viktigt med en bra kamera om du har en liten snabbväxande sötnos att fotografera Glad
  • Mortiscia80
    Monsieur Venus skrev 2022-07-12 16:04:13 följande:
    Jag har också goda erfarenheter av Samsung, men testade en Iphone nu. Än så länge har den inte gjort mig besviken. Ja, då förstår jag att det är viktigt med en bra kamera om du har en liten snabbväxande sötnos att fotografera Glad
    Ah de är lite dyra för min smak, vill inte köpa en begagnad heller. Saknar min Nokia 3310 haha! :D

Ja han är världens finaste, fem år nu :)
Svar på tråden Här är vi alla vänner.