• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-09-16 15:54:58 följande:
    Jag försov mig nästan i morse, väckaren ringde inte! Hade stängt av larmet på telefonen härom dagen och glömt att ändra tillbaka.
    Det är jobbigt. Jag ställer aldrig väckarklockan. Jag är ju jämt uppe så tidigt ändå.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-09-16 15:56:13 följande:
    Det är jobbigt. Jag ställer aldrig väckarklockan. Jag är ju jämt uppe så tidigt ändå.
    Ja hittills har det inte varit några problem iaf, men man får se över så det är rätt framöver.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-09-16 16:02:18 följande:
    Ja hittills har det inte varit några problem iaf, men man får se över så det är rätt framöver.
    Jo, det är ju klart.
  • Freddie K

Nu är allt fixat inför bokmässan. Materialet är uttryckt. 20 exemplar. Kanske lite för optimistiskt, men. Biljetterna är fixade. Pressackrediteringen är fixat. .

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-09-16 16:07:30 följande:

Nu är allt fixat inför bokmässan. Materialet är uttryckt. 20 exemplar. Kanske lite för optimistiskt, men. Biljetterna är fixade. Pressackrediteringen är fixat. .

Vad himla kul! :D
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-09-16 16:11:35 följande:
    Vad himla kul! :D
    Jo, det kommer att bli kul. Ska ju försöka sprida mitt material också .
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-09-16 16:12:55 följande:
    Jo, det kommer att bli kul. Ska ju försöka sprida mitt material också .
    Ja så klart! :D Får Torsten följa med, är han så skötsam att du vågar?
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-09-16 16:19:16 följande:
    Ja så klart! :D Får Torsten följa med, är han så skötsam att du vågar?
    Nja, han får nog vara hemma. Han är inte så bre ute bland folk. Tungan ute
  • Freddie K
    Freddie K skrev 2022-09-16 16:24:09 följande:
    Nja, han får nog vara hemma. Han är inte så bre ute bland folk. Tungan ute
    *bra*
  • Ingenpsykolog
    Mortiscia80 skrev 2022-09-15 17:34:47 följande:
    Jag tänker på en Pixi-bok som fanns när jag var barn och om jag minns titeln rätt så hette den "Fabian och dammråttorna", på framsidan såg man pojken och en stor dammråtta i samma form som ett moln satt på hans axel, den hade armar och ben och ansikte osv. Nåt i den stilen kanske? Fast av dig och Torsten då, men tecknat :)
    Jag kom också att tänka på "Fabian och dammråttorna", men hittade inget om den när jag googlade. I samma tankerunda kom jag även att tänka på en annan bok, "Ludde Lump och Greta Garn". Min syrra född -80 hade båda böckerna och tyckte om båda två väldigt mycket.

Dem senare finns det mer information om, och den finns även att köpa begagnad t ex här:

www.bokborsen.se/view/Gripe-Camilla-Olsson-Wanne/Ludde-Lump-Och-Greta-Garn/11558832%2Fgm%2F11558832&%2Fview%2FGripe-Camilla-Olsson-Wanne%2FLudde-Lump-Och-Greta-Garn%2F11558832&gclid=Cj0KCQjwvZCZBhCiARIsAPXbajtCixzud8fLgVbIfscW8W5YGaPBrVdC9P8PMwWoNQvTm_Y7ZjzOmLUaAjrYEALw_wcB

(Så drygt med låååånga URL:er...)
Svar på tråden Här är vi alla vänner.