• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-09-14 05:36:25 följande:

Jag har fått en släng av Nader, från:"Sjukan". Han pratar på svenska helt utan flytningar, haha! Tungan ute

Ååh en av mina favoritserier, och Ali Hussein, Aka Lasse Lindroth var en underbar ståuppkomiker! Jag kommer aldrig glömma när han besökte min gymnasieskola och kallade skolans skinhead för "mentala kalhyggen". Just idag känns det extra aktuellt att fundera över vilka dråpligheter han hade haft att säga om SD om han fortfarande varit i livet.

• Ingenpsykolog

Bjussar på en skärmdump från när jag låg på Ackis och kikade på Sjukan. Ett underbart uttryck som borde användas flitigt! Skrattande

• Mortiscia80
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-14 23:04:59 följande:
    Ååh en av mina favoritserier, och Ali Hussein, Aka Lasse Lindroth var en underbar ståuppkomiker! Jag kommer aldrig glömma när han besökte min gymnasieskola och kallade skolans skinhead för "mentala kalhyggen". Just idag känns det extra aktuellt att fundera över vilka dråpligheter han hade haft att säga om SD om han fortfarande varit i livet.
    Kollar SD på Mosaik tror du...? x)
  • Ingenpsykolog

Jag ska kolla igenom och svara på tidigare inlägg när jag orkar. Just för tillfället känner jag mig rätt så låg, och har inte så mycket att tillföra. Så jag sätter mig under fikabordet med en bulle och lindar in mig i mitt lila påslakan i fleece och bara gläds åt att inte vara ensam. 

• Antigone
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-14 23:16:45 följande:

Jag ska kolla igenom och svara på tidigare inlägg när jag orkar. Just för tillfället känner jag mig rätt så låg, och har inte så mycket att tillföra. Så jag sätter mig under fikabordet med en bulle och lindar in mig i mitt lila påslakan i fleece och bara gläds åt att inte vara ensam. 

Ingen fara! Ta det i din takt och svara när du får tid, lust och ork igen. Här får man sitta var man vill, under bordet också. Trevligt att ha dig här och hoppas att bullen ska smaka! Hjärta@
  • Mortiscia80
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-14 23:16:45 följande:

Gör så du :) Jag ska krypa till kojs här och främja morgondagen.
  • annabellelee

Nån som är vaken fortfarande? Ligger och grubblar på saker som hände på jobbet och försöker skingra tankarna... Jag har provat med lite gamla avsnitt av Graham Norton, och det funkade rätt bra, men nu får jag stänga av dem för det börjar bli sent, så tankarna kommer tillbaka.

• Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-14 23:04:59 följande:
    Jo, han var riktigt skön den snubben. Han gick bort alldeles för tidigt!
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-09-14 18:04:20 följande:
    Haha! :D
    Den där jäkla Cartman, alltså! Tungan ute
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.