• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Angående bokmässan så ska jag inte ställa ut utan jag ska gå dit som egenskap av press, men jag ska försöka ge folk min novell ändå.

BTW: Jag är hemma nu! Glad

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Jag ska starta ett eget parti: Alternativ för Torsten, där jag främst sätter dammråttors rättigheter i första hand. Låter det bra? Tungan ute

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-09-12 17:02:16 följande:

Jag ska starta ett eget parti: Alternativ för Torsten, där jag främst sätter dammråttors rättigheter i första hand. Låter det bra? Tungan ute

Ja det tycker jag. Kan inte vara värre än vissa av de andra mindre partierna x)
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-09-12 17:03:01 följande:
    Ja det tycker jag. Kan inte vara värre än vissa av de andra mindre partierna x)
    Haha! That's the spirit? Tungan ute
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-09-12 17:02:16 följande:

Det låter mycket bra! Tungan ute
  • Antigone

Nu är jag tillbaka! Finns det fortfarande bullar och te kvar? I så fall tar jag två bullar och en kopp rött, te alltså Tungan ute@@

• Antigone

Freddie K: Tycker det låter lite farligt att kämpa för dammråttornas rättigheter, för de har redan tagit över mitt hem Skäms Men jag förstår ju Torsten också såklart!

• Antigone

Mortiscia80: Lite sent svar, men du frågade vad det blev för godis och jag åt faktiskt också lösgodis för första gången på länge. Annars köper jag oftast naturgodis, men jag tappade liksom kontrollen över mitt godisätande då. Det började med att mitt naturgodis kostade 72 kr, sedan 76 kr och slutligen 96 (!) kr. Då blev jag tvungen att hejda mig lite Tungan ute

Svar på tråden Här är vi alla vänner.