Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Morrn, morrn, y'all!
.
*Vaknar till:* Dr Alban-It's my life.
Angående bokmässan så ska jag inte ställa ut utan jag ska gå dit som egenskap av press, men jag ska försöka ge folk min novell ändå.
BTW: Jag är hemma nu! 
Jag ska starta ett eget parti: Alternativ för Torsten, där jag främst sätter dammråttors rättigheter i första hand. Låter det bra? 
Jag ska starta ett eget parti: Alternativ för Torsten, där jag främst sätter dammråttors rättigheter i första hand. Låter det bra? 
Nu är jag tillbaka! Finns det fortfarande bullar och te kvar? I så fall tar jag två bullar och en kopp rött, te alltså
@@
Freddie K: Tycker det låter lite farligt att kämpa för dammråttornas rättigheter, för de har redan tagit över mitt hem
Men jag förstår ju Torsten också såklart!
Mortiscia80: Lite sent svar, men du frågade vad det blev för godis och jag åt faktiskt också lösgodis för första gången på länge. Annars köper jag oftast naturgodis, men jag tappade liksom kontrollen över mitt godisätande då. Det började med att mitt naturgodis kostade 72 kr, sedan 76 kr och slutligen 96 (!) kr. Då blev jag tvungen att hejda mig lite