• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-23 22:52:10 följande:
    Jag kan nästan föreställa mig hur han sitter i ett hörn och glor på snabeldraken med mord i blicken!
    Han brukar skälla på den och sen springa iväg, haha.
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-23 22:59:00 följande:
    En underbar dikt. Ursäkta mitt busiga tilltag, men jag kunde inte motstå frestelsen! Skrattande
    Hehe, det gör inget! .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-09-23 16:26:36 följande:
    Have fun! .
    Det var trevligt :) Synd att jag inte kunde stanna lika länge som de andra men det blir väl fler gånger.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-09-24 11:33:54 följande:
    Det var trevligt :) Synd att jag inte kunde stanna lika länge som de andra men det blir väl fler gånger.
    Jo, men ändå lite skönt att komma hemifrån ett tag, kan jag tänka mig. .
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-09-24 11:34:49 följande:
    Jo, men ändå lite skönt att komma hemifrån ett tag, kan jag tänka mig. .
    Ja! :) Umgås under lite lättsammare former. Jag har trevliga kollegor. Konstigt nog hade de också bjudit dit en person som inte ens jobbar där längre, och hon var tyvärr inte särskilt trevlig heller mot oss som hon inte kände sedan förut.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-09-24 11:41:53 följande:
    Ja! :) Umgås under lite lättsammare former. Jag har trevliga kollegor. Konstigt nog hade de också bjudit dit en person som inte ens jobbar där längre, och hon var tyvärr inte särskilt trevlig heller mot oss som hon inte kände sedan förut.
    Det finns alltid en sån där person som ska förstöra allt, tyvärr.
  • Freddie K

Kollar på Kenny Starfighter. Kommer ni ihåg honom?

• Antigone

Mortiscia80: Vi får ha AW här i tråden någon dag och byta ut kakfatet mot snacks och drinkar och alkoholfria alternativ. Fast när jag tänker efter har vi ju nästan AW här varje dag Tungan ute

• Mortiscia80
    Antigone skrev 2022-09-24 17:08:12 följande:

Mortiscia80: Vi får ha AW här i tråden någon dag och byta ut kakfatet mot snacks och drinkar och alkoholfria alternativ. Fast när jag tänker efter har vi ju nästan AW här varje dag Tungan ute

Haha! :D Jaa det var en bra idé! Får se om det blir ett glas rött ikväll, om jag orkar Skål
Svar på tråden Här är vi alla vänner.