• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-09-25 15:14:11 följande:

Ingenpsykolog: Här blev det en alkoholfri Irish coffee utan grädde igår. Med en extra kopp som påtår Kaffe Nu är jag fortfarande pigg efter det, så jag har diskat, städat, tvättat och dammsugit (sorry Torstens släkt och vänner) Skäms

Bra jobbat! Jag antar att jag inte är ensam om att skriva från mobilen. Om man vrider telefonen 90° så fungerar "tumme upp, "tumme ner" och citering mm på "kugghjulet" Solig
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-25 15:23:43 följande:
    Vi är ju många i tråden. Av cybersex kan det bli cyberbebisar, och de flesta av oss har definitivt smaskat från det förtrollade fikabordet. Själv har jag har minst 3 (cyber)bullar i ugnen!FlörtSolig 
    Haha! Jo, det har du väl rätt i! Skulle dock bli förvnad om jag fick någon cyberbulle i ugnen, haha! Tungan ute
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Freddie K skrev 2022-09-25 15:28:53 följande:
    Haha! Jo, det har du väl rätt i! Skulle dock bli förvnad om jag fick någon cyberbulle i ugnen, haha! Tungan ute
    *förvånad*
  • Freddie K

Vad jag pimplar vatten. Jag dricker som en hel kamel!Skäms

• Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-09-25 15:28:53 följande:
    Tekniken går ständigt framåt (på gott och ont). Det som var komedi för snart 30 år sedan kan bli verklighet i framtiden GravidFörvånad

Junior g.co/kgs/fo17z3
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-25 15:34:53 följande:
    Tekniken går ständigt framåt (på gott och ont). Det som var komedi för snart 30 år sedan kan bli verklighet i framtiden GravidFörvånad

Junior g.co/kgs/fo17z3
    Skräm mig inte nu! Tungan ute
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-25 15:34:53 följande:

Junior g.co/kgs/fo17z3
    Tur att man inte är en sjöhäst då. Tungan ute
  • Freddie K

Det är något med Für Elise som ger mig kalla kårar. Jag vet inte varför.

Svar på tråden Här är vi alla vänner.