Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Allt prat om Röven fick mig att tänka på en fräckis om en bortsprungen kossa... 🤣
Men skriver jag ut den här blir jag väl avstängd, och det vill jag inte riskera!
Tydligen inte första gången Röven diskuterats här på FL med anledning av Johan glans uppträdande! 👍
www.familjeliv.se/forum/thread/79424175-finns-det-verkligen-en-ort-i-halsingland-som-heter-roven
God morgon, mina vänner. Ja, nu har ni varit flitiga och skrivit en massa.
.
Jag mötte en underbar tjej på bokmässan. Hon heter Moha Frikraft och har en förlossningsskada samt ADHD och autism. Hon är bland annat författare och skådespelare. Det var ett fint möte, även om jag inte sa så mycket och skulle jag få välja så skulle jag välja att ha henne som förebild. Det är en stark tjej!
Jag ville bara säga det!
Jag knarkar!
.
OTW! BBL! 
God morgon, mina vänner. Ja, nu har ni varit flitiga och skrivit en massa.
.
Jag mötte en underbar tjej på bokmässan. Hon heter Moha Frikraft och har en förlossningsskada samt ADHD och autism. Hon är bland annat författare och skådespelare. Det var ett fint möte, även om jag inte sa så mycket och skulle jag få välja så skulle jag välja att ha henne som förebild. Det är en stark tjej!
Jag ville bara säga det!
I'm a raver, can't you see. Do you wanna rave all night with me? *Ylar*.