-
Jo, det kan jag ju i och för sig göra.Mortiscia80 skrev 2021-10-28 10:02:09 följande:Då förstår jag! Men du kan inte gå en promenad under tiden? Säg att du behöver ut och ta lite luft eller nåt. Då kan du vara ute en timme utan problem, andas lite, kanske äta något gott.
. Det var ett bra tips.
-
Japp, det gör vi. Jag ska pallra mig till jobbet. Hörs sen!Mortiscia80 skrev 2021-10-28 10:04:54 följande:Ibland kan det bli för mycket och då behöver man paus :) Hoppas det blir bra iaf. Jag ska sätta mig och sticka en stund och titta på TV-serier. Vi hörs!
.
-
Åh, det lät supergott! Slänger du över en tallrik?Mortiscia80 skrev 2021-10-28 17:57:27 följande:Hej Torsten :) Hur mår lilla frugan?
Jaha ts, middag idag blev en lättare gryta med Keldasoppa som bas (thai), groddar, tunna morotsslantar, finstrimlad lök och små bitar av kyckling, ris till det :) Grymt gott!
.
-
Jag öppnar gapet nu!Mortiscia80 skrev 2021-10-28 18:19:40 följande:Vad har du nu gjort....? x)Det var hur gott som helst! :D Öppna gapet så kommer det på stört!Freddie K skrev 2021-10-28 18:02:37 följande:Åh, det lät supergott! Slänger du över en tallrik?
.
.
-
Haha, gaffeltrucken! Gapar stooooort.Mortiscia80 skrev 2021-10-28 18:40:12 följande:Häääär kommer gaffeltrucken, gapa stoooort :D
Testa receptet, du kommer bli glatt överraskad :) Och du kan ju byta ut grönsakerna om det finns nåt du tycker bättre om.
Mjo, jag får göra det. Tack för tipset.
.
-
Jag är lite nervös inför filmvisningen faktiskt.
-
*Dricker kaffe till*:
-
God morgon! Javisst var den?Mortiscia80 skrev 2021-10-29 08:08:56 följande:Den var bra! :) God morgon. Underbar dimma ute idag, det känns som en bra start på dagen. Jag tror det går bra ikväll, har iofs inte sett filmen men du länkar väl sen när den är ute hoppas jag? Iaf i pm :)
. Här är det ingen dimma, men bara mörkt. ja, det kommer gå bra ikväll. Blir en lång dag bara. Självklart länkar jag den sen.
.
-
Ljudet är lite dåligt på filmen, men det var någon på Kulturnatta som skulle förbättra ljudet. Den står under kategorin "komedi", men jag vet inte hur rolig den är. Jag sitter ju bara och pratar om Torsten.
-
Jag såg det nu. Grattis till dig och oss.Mortiscia80 skrev 2021-10-29 08:16:32 följande:Oj, jag gjorde inlägg 11000 utan att ens tänka på det :D Vilken långlivad tråd! Grattis till det också!
.