Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Mortiscia80 skrev 2021-11-07 09:15:19 följande:
    Det är en riktigt bra egenskap! :) Jag kan vara sån till största delen också, men ibland måste man ta en andningspaus, och ibland kommer hjärnan på lösningen under tiden.
    Ja, precis. Ibland kan det vara bra att byta fokus eller sova på saken, så löser det sig sen, för allt går att lösa, bara man vill. .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2021-11-07 09:20:40 följande:

You caught me on a bad hairday.

Men Torsten. Du har ju inget hår!Foten i munnen
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-07 09:24:05 följande:
    Det stämmer nog! :) 
    Jo, jag försöker i alla fall att byta fokus eller sova på saken. Konstigt, men efter att jag har sovit på saken så brukar jag se saker klarare, på något sätt.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-07 09:24:33 följande:

Fick den här skickad till mig igår, lite mysig :) 

Inte min musiksmak, men rätt ok. Har du en beundrare? .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-07 09:29:23 följande:
    Ja är det inte märkligt :) Det sägs att hjärnan fortsätter arbeta i bakgrunden, fast vi inte ens vet om det, och sen kan det hända att man hittar en lösning ur tomma intet, när hjärnan arbetat klart. Det är rätt häftigt!
    Ja, det är det verkligen. Visste du att delfinerna sover med halva hjärnan vaken? Det gör dem för att dem ska vara beredda på om det kommer fiender eller så. Jag älskar delfiner!
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-07 09:34:16 följande:
    Hehe näe, jag spelar ett onlinespel med en grupp och startade en chat igår med tips om bra musik så då fick jag den tillbaka :)
    Aha, ok. . Det låter kul.
    Mortiscia80 skrev 2021-11-07 09:35:42 följande:
    Aha, ja det har jag hört :) Kloka djur! Och väldigt intressanta.

Ja, verkligen, men vi vet så lite om de. Jag gillar surikater med. Tycker de är så häftiga. .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-07 09:39:08 följande:
    Jo, det är rätt kul :) Förut har jag spelat alldeles för mycket, via Facebook, men har inga spel alls där nu, det känns skönt att vara fri från sånt. Det här är fortfarande via webbläsaren men jag får se hur länge man håller på.

Hihi, ja det är roliga djur :)
    Jo, det är klart. Jag spelar inte heller längre. Har inte den ron att göra det. Jag skriver desto mer. Tycker det är roligare.

Ja, verkligen. De är rätt smarta med. .
  • Freddie K

Jag såg en bisarr film igår, eller ja, jag såg inte hela, men. Holmes & Watson, hette den. Från 2018. En komedi, men jag gillade inte hur de porträtterades i den filmen.

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-07 14:59:05 följande:
    Aha, jag har inte sett filmen men tycker inte om någon av de där två skådisarna så jag kan föreställa mig hur det kan ha sett ut :s
    Jag tycker att de kan vara roliga ibland, men det jag störde mig på var att Holmes och Watson porträtterades som lite klantiga och korkade, men som sagt jag såg inte hela filmen. :s.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-07 15:04:08 följande:
    Ja det är ju inte den uppfattning jag fått från böckerna, men de kanske gjorde så medvetet :)
    Jo, det gjorde de nog, men jag tyckte i alla fall att den var lite bisarr, för som du säger. Det är ju inte så man är van att se dem.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.