Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Mortiscia80 skrev 2021-10-29 08:17:11 följande:
    Jag har också en känsla av att det går under komedi :) Allt måste inte vara så man skrattar rakt ut för att vara roligt.
    Nej, det är sant, men jag tycker att mitt koncept är originellt, i alla fall. Vem hade annars kommit på att göra en film om en dammråtta? Jag jobbar redan på nästa film med Torsten. Den är i princip klar, men det är några få detaljer kvar.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Vad sägs om den här då? Jag är inte religiös, men blir nästan det när jag hör den här.

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-10-29 08:38:01 följande:
    Ja den var härlig! :) Apropå religiösa upplevelser kring musik så kan jag bara säga en sak: Josh Groban. Första gången jag hörde honom sjunga var som att höra en ängels röst. Jag tror det var "You raise me up" dessutom. En väldigt mäktig upplevelse, och då var det ändå på TV och inte ens live.
    Freddie K skrev 2021-10-29 08:19:39 följande:
    Nej, det är sant, men jag tycker att mitt koncept är originellt, i alla fall. Vem hade annars kommit på att göra en film om en dammråtta? Jag jobbar redan på nästa film med Torsten. Den är i princip klar, men det är några få detaljer kvar.
    Bra :D Kanske nästa års bidrag?Haha tack :D

Jo, den har jag hört. Han sjunger ju som en ängel. En annan jag gillar är "passenger", kommer inte ihåg vad låten heter just nu, men. 

Ja, till nästa år kanske det blir premiär på den med.

Hehe. Bra jobbat ändå, eftersom det bara är vi två kvar här.Foten i munnen
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-10-29 08:50:05 följande:
    Haha jaaa lite tomt känns det här inne ibland x) Saknar de andra så klart men de flesta ser jag ingen annanstans i forumet heller.
    Ja, det gör ju det, nej, inte jag heller faktiskt. Kan se någon ibland så, men det är inte som det var förr.
  • Freddie K

Dis one is deticated to mi girl who has left me. Sigh.

• Freddie K
    Freddie K skrev 2021-10-29 09:10:09 följande:

Dis one is deticated to mi girl who has left me. Sigh.

*Dedicated*.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-10-29 14:02:41 följande:
    Lycka till ;)
    Jaha, nu är Torsten rikskändis! .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-10-30 08:46:00 följande:
    Verkade de andra tycka om filmen? :) Och hur gick det med festen?
    Dem älskade den! Jag fick nästan stående ovationer! . Festen gick bra, men jag kände mig bara lite ensam och malplacerad och de är ju ändå "mitt folk".
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-10-30 08:51:58 följande:
    Åh så roligt, grattis igen! :D

Det kan kännas jobbigt med påtvingat umgänge så där, kan vara svårt att känna att man faktiskt får säga nej också, men nu är det iaf över :)
    Ja, precis. Dessutom vill jag kunna se de som enbart arbetskollegor. Blir lite svårt om man ska umgås utanför jobbet så, även om detta var på arbetstid, men....
Svar på tråden Här är vi alla vänner.