Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Härligt med hösthälsningar! Är det fler än jag som finner det terapeutiskt att sparka runt/plöja sig genom lövhögar på hösten?
Men det gäller att hitta en lämplig plats, en bit in från stig eller väg så att man inte trampar i 🐕💩!
(Jag försökte bifoga en filmsnutt, men det gick inte, så det får bli en lövbild)

Härligt med hösthälsningar! Är det fler än jag som finner det terapeutiskt att sparka runt/plöja sig genom lövhögar på hösten?
Men det gäller att hitta en lämplig plats, en bit in från stig eller väg så att man inte trampar i 🐕💩!
(Jag försökte bifoga en filmsnutt, men det gick inte, så det får bli en lövbild)
Jättefin höstbild
Ok, det här skämtet varnar jag lite för. Jag ber om ursäkt på förhand, men jag känner att jag behöver dra det här skämtet.
Vad sa den funktionsnedsatta finnen när han såg en söt tjej? "Jag är sär". *asg*.
Dj Torsten is playing: Mad Cobra-Flex.
*Slänger mig i flygrls knä och spinner som en katt*.