Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Ta-da. En förkortning av Da-ta-da-ta-da!
.
Dj Torsten is playing: Drömhus-Vill ha dig.
Dj Torsten is playing: Drömhus-Vill ha dig.
Texten går ju så här:" Vill ha dig i mörkret hos mig. Tiden den stannar när vi rör vid varann. Problemet är bara att jag mörkrädd. Seriöst! 
Texten går ju så här:" Vill ha dig i mörkret hos mig. Tiden den stannar när vi rör vid varann. Problemet är bara att jag mörkrädd. Seriöst! 
OTB!
Om nån nu orkar läsa mitt multisvars-inlägg.
Härligt med hösthälsningar! Är det fler än jag som finner det terapeutiskt att sparka runt/plöja sig genom lövhögar på hösten?
Men det gäller att hitta en lämplig plats, en bit in från stig eller väg så att man inte trampar i 🐕💩!
(Jag försökte bifoga en filmsnutt, men det gick inte, så det får bli en lövbild)
Ok, det här skämtet varnar jag lite för. Jag ber om ursäkt på förhand, men jag känner att jag behöver dra det här skämtet.
Vad sa den funktionsnedsatta finnen när han såg en söt tjej? "Jag är sär". *asg*.
*Slänger mig i flygrls knä och spinner som en katt*.
Säger lite som Mortiscia80. Kanske är det just för det är mörkt hon (i låten alltså!) vill ha nån hos sig.
Fast jag tycker ändå originalet med Freestyle från typ 80-talet slår Drömhus version. Va tycker du mannen?