Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Alltså, jag fattar inte! Hur kan den här sminkningen + klädseln anses vara så läskig att personen kastas ut från Halloweenfirandet på Liseberg?!
www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/ronny-blev-utsl%C3%A4ngd-fr%C3%A5n-liseberg-p%C3%A5-halloween-var-f%C3%B6r-l%C3%A4skig-1.84982545
Jag har kommit på ett nytt uttryck. Det betyder väl egentligen ingenting, men: "A book for a hook and an eye for a pie." Kom ihåg att det var här ni hörde det först! Jag lovar, om tio år kommer alla att använda det här uttrycket! 
OMG! LOL!
.
Dj Torsten is playing: UB40-Purple rain.
I never wanted to be your weekend lover. I just wanted to be some kind of friend. Baby, I can't never steal you from another. *Ylar*.
Jag är hemma från jobbet idag, men det betyder inte att jag inte jobbar. Jag skriver lite och försöker värva nya medlemmar och det går rätt bra, faktiskt.
.
Jag är hemma från jobbet idag, men det betyder inte att jag inte jobbar. Jag skriver lite och försöker värva nya medlemmar och det går rätt bra, faktiskt.
.