• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Yo, homies and homettes! .

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Allmighty Torsten)
    Eurydike skrev 2023-02-13 18:39:11 följande:
    Haha 😂 Ja, kanske det! Här brukar det blåsa mycket, men idag var det helt vindstilla. Snart kommer nog snön tillbaka, så jag får passa på och låtsas att det är vår så länge det går.
    No more snow, man! I can't take the cold!
  • Freddie K

Dj Torsten is playing. Nothing you idiot. Dj Torsten is wasted. Locked in my basement!

• Freddie K

Happy Valentines day! Till alla er som har någon: Visa lite extra kärlek idag! Ge en ros och ta er käresta på en god middag! Till er som inte har någon: Ni får ta hand om er själva lite extra idag och kom ihåg: Ni är inte ensamma. Det finns alltid någon som älskar er! <3. 

• Freddie K

The truth is out there!

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2023-02-14 07:52:58 följande:

Happy Valentines day! Till alla er som har någon: Visa lite extra kärlek idag! Ge en ros och ta er käresta på en god middag! Till er som inte har någon: Ni får ta hand om er själva lite extra idag och kom ihåg: Ni är inte ensamma. Det finns alltid någon som älskar er! <3. 

Ja glad alla hjärtans dag till er i tråden! :) Jag köpte ett wienerbröd åt mig själv till fika idag och så har jag varit ute på restaurang på kvällen. Kunde var't sämre!

• Eurydike
    Freddie K skrev 2023-02-14 07:52:58 följande:

Glad Alla Hjärtans Dag på dig också! Fina och kloka ord som vanligt. Att läsa det här kändes som att bädda in sig i en varm, gosig filt ❤️🤩
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2023-02-14 20:19:17 följande:
    Ja glad alla hjärtans dag till er i tråden! :) Jag köpte ett wienerbröd åt mig själv till fika idag och så har jag varit ute på restaurang på kvällen. Kunde var't sämre!

Glad alla hjärtans dag till dig också! Det låter gott och mysigt 😊 Jag gick också ut på restaurang på kvällen med en kompis. Vi åt en trerätters som var jättegod 😋 Det blev några drinkar till det och nu ska jag sätta mig och skriva lite!
  • Mortiscia80
    Eurydike skrev 2023-02-14 21:30:08 följande:
    Glad alla hjärtans dag till dig också! Det låter gott och mysigt 😊 Jag gick också ut på restaurang på kvällen med en kompis. Vi åt en trerätters som var jättegod 😋 Det blev några drinkar till det och nu ska jag sätta mig och skriva lite!
    Ja men vad kul! :D Och lycka till med skrivandet!
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-02-14 21:26:59 följande:
    Glad Alla Hjärtans Dag på dig också! Fina och kloka ord som vanligt. Att läsa det här kändes som att bädda in sig i en varm, gosig filt ❤️🤩
    Tack, kära du! Skäms. Jo, jag tänkte att någon behövde höra det i alla fall. Inte minst jag.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.