• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Jag har fått en massa röda prickar på armarna. De är mer som fläckar kanske och de kliar till förbannelse! Kan det vara en allergisk reaktion och i så fall på vad?

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2023-02-15 04:53:12 följande:

Jag har fått en massa röda prickar på armarna. De är mer som fläckar kanske och de kliar till förbannelse! Kan det vara en allergisk reaktion och i så fall på vad?

Låter som det. Kan vara mat eller tvättmedel t ex. Annars får en del utslag av kyla, värme eller stress.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-02-15 09:28:14 följande:
    Låter som det. Kan vara mat eller tvättmedel t ex. Annars får en del utslag av kyla, värme eller stress.
    Jo, jag vet inte, men blir det värre så får jag gå och kolla upp det.
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2023-02-14 23:39:58 följande:
    Ja men vad kul! :D Och lycka till med skrivandet!
    Tack! Det blev mycket skrivet och redigerat 😊 Jag fick hem den där jackan som gick att vända in och ut förresten. Förvånande nog var den riktigt fin åt båda hållen, så nu har jag två nya vårjackor 😉
  • Mortiscia80
    Eurydike skrev 2023-02-15 20:57:05 följande:
    Tack! Det blev mycket skrivet och redigerat 😊 Jag fick hem den där jackan som gick att vända in och ut förresten. Förvånande nog var den riktigt fin åt båda hållen, så nu har jag två nya vårjackor 😉
    Jaa men vad glad jag blir för din skull :D Jag hade en bra dag idag trots alla saker som egentligen gick fel och borde ha dragit ner humöret. Sitter och drömmer mig bort lite grann, funderar på saker jag vill göra och vet inte riktigt hur jag ska komma dit, än. Men en dag så...!
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2023-02-15 21:03:50 följande:
    Jaa men vad glad jag blir för din skull :D Jag hade en bra dag idag trots alla saker som egentligen gick fel och borde ha dragit ner humöret. Sitter och drömmer mig bort lite grann, funderar på saker jag vill göra och vet inte riktigt hur jag ska komma dit, än. Men en dag så...!
    Tack! Jag blir glad för din skull också, för det låter som att du haft en riktigt fin dag, trots motgångar. Vissa dagar har man en positiv energi som dröjer sig kvar oavsett. Min dag har också varit bra. Även om jag bara sov tre timmar i natt har jag fått mycket gjort. Jag jobbade hemifrån hela dagen och lyckades träna på kvällen. Det låter som fina tankar! Första steget mot att förverkliga någonting är att låta tankarna börja gravitera åt det hållet, så du är på rätt väg 😊
  • Freddie K

Jag älskar Petrina Solange! Jag ville bara säga det! SkämsGlad.

• Freddie K

Jag är väldigt bipolär idag! Skäms.

• Freddie K

Jag mailade Bokus härom veckan för att höra hur de gör med honorar. Till svar fick jag bara:" Ditt ärende är avslutat." Vad är det för j*vla svar? Jag ställde en fråga ju.

• Freddie K
    Freddie K skrev 2023-02-17 17:02:46 följande:

Jag mailade Bokus härom veckan för att höra hur de gör med honorar. Till svar fick jag bara:" Ditt ärende är avslutat." Vad är det för j*vla svar? Jag ställde en fråga ju.

Då tänker jag att de har fuskat med mitt honorar, eller inte gett mig något överhuvudtaget och blev nervösa när jag började ställa frågor.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.