• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

I'm in a dark place. I forgot my flashlight. Can somebody turn on the lights?

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-02-17 17:13:20 följande:

I'm in a dark place. I forgot my flashlight. Can somebody turn on the lights?

*Tänder myslampan i hörnet.* 💡

Trevlig helg på dig! 🥳

• Freddie K
    Eurydike skrev 2023-02-17 17:21:12 följande:

*Tänder myslampan i hörnet.* 💡

Trevlig helg på dig! 🥳

Gracias, mi corazon! Hjärta. Det behövde jag verkligen!
  • Mortiscia80
    Eurydike skrev 2023-02-16 01:29:49 följande:
    Tack! Jag blir glad för din skull också, för det låter som att du haft en riktigt fin dag, trots motgångar. Vissa dagar har man en positiv energi som dröjer sig kvar oavsett. Min dag har också varit bra. Även om jag bara sov tre timmar i natt har jag fått mycket gjort. Jag jobbade hemifrån hela dagen och lyckades träna på kvällen. Det låter som fina tankar! Första steget mot att förverkliga någonting är att låta tankarna börja gravitera åt det hållet, så du är på rätt väg 😊
    Ja det var det! :) Idag började dock inte alls bra, men blev bättre. Jag tror det blir tidig kväll för en gångs skull och så försöka ta nya tag imorgon istället.

Jag ska faktiskt testa att inreda mitt hem enligt feng shui-principer (så långt som möjligt och de bitar jag orkar/vill), det verkar lovande så här långt :) Jag tror det blir mer fokus om man verkligen har tänkt igenom sin placering av vissa saker, och varför. T ex om man vill främja en viss del av livet så lär man tänka mer på det, bli påmind osv, och undermedvetet arbeta mot det.

Hoppas du fått mer sömn nu, eller tar ifatt i helgen :)
  • Freddie K

Bring the beat back, yo!

• Freddie K

Jaha. Över 500000 visningar. Man tackar! .

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-02-18 08:11:44 följande:
    Vad kul :D Synd att jag inte känner till Gbg, det blir svårt att skriva om stan då.
    Jag kan heller inget om den här stan och ändå har jag bott här i stort sett i hela mitt liv! Skäms
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2023-02-18 08:35:10 följande:
    Jag kan heller inget om den här stan och ändå har jag bott här i stort sett i hela mitt liv! Skäms
    Oj då, låter som att det är dags för dig att se dig omkring lite! :)
Svar på tråden Här är vi alla vänner.