Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Mortiscia80 skrev 2021-11-11 17:22:35 följande:
    Ja precis, bra att känna att man kommer nånvart liksom och inte bara sitter still :) 
    Jo, så känner jag med! Skönt att känna att man kommer någon vart och gör någon nytta! .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-11 17:29:26 följande:
    Den här veckan gick fort, redan torsdag och snart är det helg....
    Ja, precis. Det har gått fort, men det gör väl det när man har mycket att göra. .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-11 17:42:17 följande:
    Ja, eller när det tvärtom är alldeles för lite att göra också! Då blir dagarna så grå och händelselösa. 
    Jo, precis. Det gäller att hitta en balans.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-11 18:49:05 följande:
    Vad blev det? :) Maken är ute och tar luft och sonen har redan ätit så jag gjorde lite av en plocktallrik med omelett, stekt korv, stekt potatis, stekt svamp, färsk paprika och tre fyllda starkare paprikor, sådana som är inlagda. Det blev väldigt gott :)
    Det blev potatis och fiskbullar idag igen, men det är så otroligt gott!

Tror faktiskt jag ska knyta mig nu. Är väldigt trött.

Talk to you tomorrow! .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-11 19:08:33 följande:
    Det är det, ibland :) Sov gott!
    God morgon! .
  • Freddie K

Faen vad allt ska uppdatera sig. Nyss min dator. Kan man inte få göra det själv också någon gång? Foten i munnen

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-12 06:50:49 följande:
    Mm jag gillar inte det där påtvingade. Först kommer en vänlig påminnelse, sedan lite mindre vänliga påminnelser, sedan vill de att man ska boka in en tid när det ska uppdateras och när man skjutit på det några gånger så vaknar man upp och den har gjort det själv. Tur att webbläsaren har "minne" att komma ihåg vilka flikar man haft uppe iaf, men lite värre om man har dokument mm samtidigt.
    Jo, det är sant. Det är så störande! Nu är det gjort i alla fall, men jag vet inte vilka uppdateringar den har gjort.Foten i munnen. Datorn frågade för ett tag sen om jag ville uppdatera till Windows 11, men det ignorerade jag, men det kanske det den har gjort nu? Jag märker i alla fall ingen skillnad!
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-12 07:20:14 följande:
    Om du inte märker någon skillnad i utseende så har den iaf inte bytt operativsystem :) Det finns så många små saker som görs med de där uppdateringarna och man vet nästan aldrig vad det ska vara bra för.
    Nej, det är väl sant. Jag tänker bara att risken är ju att jag förlorar allt jag har på skrivbordet om operativsystemet ändras. Ska lägga över allt på ett usb sen. Det har du rätt i. Det är väl mest säkerhetsuppdateringar, kan jag tänka mig.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2021-11-12 07:30:05 följande:
    Gör det så snart du kan, det finns få saker som är så fruktansvärda som när man förlorar stora mängder data.
    Jo, det är ju det!

Nu åker jag till jobbet. Håll tummarna för att boken kommer ut idag. ,
Svar på tråden Här är vi alla vänner.