• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Polyrytm
    Freddie K skrev 2023-03-23 17:17:45 följande:

Vi har gjort något unikt på min dagliga verksamhet. Vi har startat ett fack och det är unikt för inga andra dagliga verksamheter har det. På onsdag kommer de från Svt och ska intervjua oss om det. Just saying. .

Superbra.👍
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-03-23 17:17:45 följande:

Vi har gjort något unikt på min dagliga verksamhet. Vi har startat ett fack och det är unikt för inga andra dagliga verksamheter har det. På onsdag kommer de från Svt och ska intervjua oss om det. Just saying. .

Verkligen ett steg i rätt riktning! 😃 Hoppas andra följer ert exempel senare. Du får hojta till när man kan se intervjun på tv, för den vill jag inte missa 🤩
  • Polyrytm
    Eurydike skrev 2023-03-23 18:39:17 följande:
    Mmm 😋 Det låter gott! Min dag har varit riktigt bra än så länge. Hoppas du har en fin kväll! 🌙
    Det var jättegott.

Härligt!

Ligger i sängen med en kurrande katt på bröstet. Det kunde ha varit värre. 🙂
  • Freddie K
    Polyrytm skrev 2023-03-23 22:52:44 följande:
    Superbra.👍
    Det tycker jag med! .
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-03-23 23:00:57 följande:
    Verkligen ett steg i rätt riktning! 😃 Hoppas andra följer ert exempel senare. Du får hojta till när man kan se intervjun på tv, för den vill jag inte missa 🤩
    Det ska jag göra. Nu är det ju inte mig i första hand de ska intervjua, men jag kommer att vara med. .
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2023-03-24 06:52:33 följande:
    Det ska jag göra. Nu är det ju inte mig i första hand de ska intervjua, men jag kommer att vara med. .
    Vad kul, det vill jag också se! :)
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-03-24 14:55:49 följande:
    Vad kul, det vill jag också se! :)
    Jo, fast de kanske klipper bort mig, det vet man ju inte. :-P.
  • Eurydike

*Glider in på ett bananskal.* 🍌

Ja, höj volymen Freddie! 🙌

Nu kör vi helg! 🥳🤩🥂

• Eurydike
    Polyrytm skrev 2023-03-23 23:52:03 följande:
    Det var jättegott.

Härligt!

Ligger i sängen med en kurrande katt på bröstet. Det kunde ha varit värre. 🙂
    Låter mysigt! Jag brukade också sova tillsammans med min katt förr i tiden 😻 Fast din kisse kanske får hoppa ner från bröstet när det är dags att sova? Trevlig helg på er!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.