• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-03-26 16:04:10 följande:
    Det bästa med Familjeliv är att ens konto här är skamligare än XHamster. Dont ask, dont tell. 
    Nu hängde jag inte med. Skäms
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Nu gick jag och la mig. 

BBT!

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Nytt alias?)
    Freddie K skrev 2023-03-26 16:05:57 följande:
    Nu hängde jag inte med. Skäms
    Jag menade bara att det inte var konstigt att du inte ville berätta för din mamma hur du och Eurydike blev vänner. Din mamma kanske också har ett konto här utan att du vet om det. Jättehemligt! Sov så gott. 
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-03-25 22:47:58 följande:
    Personen är en återkommande karaktär i tråden. Första gången gick vi på det, men inte den här gången 😅
    Så personen driver bara med dom som följer tråden?
  • Anonym (Nytt alias?)
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-03-26 19:17:20 följande:
    Mitt intryck är att många känt sig kallade att driva med tråden och ingen hittills har lyckats. 
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-03-26 19:17:20 följande:
    Tror personen har synts till i andra trådar också och skrivit samma sak. Det var någon som skrev det förra gången. Då trodde vi på att tråden var anmäld och engagerade oss mer. Nu har vi blivit luttrade och är inte så lättlurade längre 😝
  • Anonym (Trevlig)
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-03-26 19:35:25 följande:
    Mitt intryck är att många känt sig kallade att driva med tråden och ingen hittills har lyckats. 
    Det kanske är vissa som retar sig på att tråden heter här är vi alla vänner 
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-03-26 19:45:12 följande:
    Tror personen har synts till i andra trådar också och skrivit samma sak. Det var någon som skrev det förra gången. Då trodde vi på att tråden var anmäld och engagerade oss mer. Nu har vi blivit luttrade och är inte så lättlurade längre 😝
    Jag har sett samma kommentar i andra trådar så det är väl bara nån som driver
  • Anonym (Nytt alias?)
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-03-26 19:48:03 följande:
    Det kanske är vissa som retar sig på att tråden heter här är vi alla vänner 
    Här ÄR vi alla vänner. Du är ny för mig, men trevlig. 
  • Eurydike
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-03-26 19:54:37 följande:
    Här ÄR vi alla vänner. Du är ny för mig, men trevlig. 
    Ja, det är vi! Vi har en ovanligt god stämning här och vänskapen i tråden har börjat sprida sig ut i verkliga livet också 😊
Svar på tråden Här är vi alla vänner.