• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • RaYzLeR

Jag åt en kall, mjuk våffla idag. Det var ingen höjdare! Våfflor ska vara varma och frasiga! Skrattande

• Aniiee
    RaYzLeR skrev 2023-03-25 22:49:49 följande:

Jag åt en kall, mjuk våffla idag. Det var ingen höjdare! Våfflor ska vara varma och frasiga! Skrattande

Ja, annars blir det pannkaka av alltihop.
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-03-25 22:49:49 följande:

Haha 😂 Varför var den kall och mjuk? Fick den vänta lite innan den blev uppäten? Förstår att det inte var någon höjdare och håller med dig om att de ska vara varma och frasiga 🧇
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-03-25 23:01:03 följande:
    Haha 😂 Varför var den kall och mjuk? Fick den vänta lite innan den blev uppäten? Förstår att det inte var någon höjdare och håller med dig om att de ska vara varma och frasiga 🧇
    Jag blev bjuden på den. En våffla som blev över på mitt boende, sedan deras våffeldag.

Jag har ju Asperger och bor på ett stödboende för oss retarded! Skrattande
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-03-25 23:09:24 följande:
    Jag blev bjuden på den. En våffla som blev över på mitt boende, sedan deras våffeldag.

Aha! Då förstår jag. Det var alltså inte ditt fel. Man brukar ju säga att gratis är gott, men så var det alltså inte i det här fallet. Trivs du på stödboendet annars, förutom den kalla våffla? 😊
  • Enable0007
    Eurydike skrev 2023-03-25 03:23:15 följande:
    Det tror inte jag heller. På dagen är du du, men på natten är du Zorro. Jag skriver i sömnen nu, så jag ber om ursäkt om jag blandar ihop saker och ting, men jag har precis för mig att du är Zorro 🤔
    Hej!
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-03-25 23:45:08 följande:
    Aha! Då förstår jag. Det var alltså inte ditt fel. Man brukar ju säga att gratis är gott, men så var det alltså inte i det här fallet. Trivs du på stödboendet annars, förutom den kalla våffla? 😊
    Jo jag trivs bra på mitt stödboende! Det är bra personal!

Jag dricker ju lite för mycket folköl, så dom har lite koll på mig så att jag sköter mig! Skrattande
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2023-03-25 22:28:38 följande:
    Haha.

Å mitt folks vägnar ber jag dig tänka tre gånger innan du skämtar om andra folkslag.... särskilt folk vars historia kantas av förtryck.

Ja, jag är på dåligt humör idag.
    Me so sorry. 

Du får vara på dåligt humör. Jag tar inte åt mig. .
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    RaYzLeR skrev 2023-03-25 23:09:24 följande:

Jag har också Asperger, men bor själv. Jag har dock boendestöd. .
  • Freddie K

Vad sa grodan utan ben? Jag är hopplös! Skrattande

Svar på tråden Här är vi alla vänner.