• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Eurydike
    Anonym skrev 2023-03-25 03:07:16 följande:
    Det tror jag inte.
    Det tror inte jag heller. På dagen är du du, men på natten är du Zorro. Jag skriver i sömnen nu, så jag ber om ursäkt om jag blandar ihop saker och ting, men jag har precis för mig att du är Zorro 🤔
  • Carolatom07
    Mortiscia80 skrev 2023-03-24 18:09:53 följande:
    Jag skulle säga att de generellt funkar dåligt till inte alls. Djupa hårvikar behöver inte vara störande och i värsta fall kan då gå all out Aschberg och snagga superkort eller till och med raka ;)
    Nej, jag är trött på det nya modet med rakade skallar, därför vill jag gå emot strömmen.

• Freddie K
    Anonym skrev 2023-03-25 02:33:33 följande:

Tråden anmäld

Du är anmäld!
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Vad kallar man en oärlig same? Fusklapp! .

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Eurydike

Idag är det våffeldagen! Då passar det perfekt att äta en eller två eller ett helt gäng med våfflor. Själv åt jag två, inklusive allt. Jag var på våffelbuffé. Egentligen har jag lovat mig själv att sluta posta bilder på pannkaksliknande maträtter, men gjorde ett undantag dagen till ära 🧇🍓????😋
  • Anonym (Trevlig)
    Anonym skrev 2023-03-25 02:33:33 följande:

Tråden anmäld

Varför har du anmält en tråd som inte bryter mot några regler?
  • Aniiee
    Freddie K skrev 2023-03-25 15:30:19 följande:

Vad kallar man en oärlig same? Fusklapp! .

Haha.

Å mitt folks vägnar ber jag dig tänka tre gånger innan du skämtar om andra folkslag.... särskilt folk vars historia kantas av förtryck.

Ja, jag är på dåligt humör idag.
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Aniiee
    Eurydike skrev 2023-03-25 18:10:35 följande:
    Idag är det våffeldagen! Då passar det perfekt att äta en eller två eller ett helt gäng med våfflor. Själv åt jag två, inklusive allt. Jag var på våffelbuffé. Egentligen har jag lovat mig själv att sluta posta bilder på pannkaksliknande maträtter, men gjorde ett undantag dagen till ära 🧇🍓????😋
    Eklektiskt så det förslår!
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-03-25 22:29:31 följande:
    Eklektiskt så det förslår!
    Ja, verkligen! Den andra våfflan var mer sparsmakad 😋
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-03-25 21:48:57 följande:
    Varför har du anmält en tråd som inte bryter mot några regler?
    Personen är en återkommande karaktär i tråden. Första gången gick vi på det, men inte den här gången 😅
Svar på tråden Här är vi alla vänner.