• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Anonym (Trevlig)
    Freddie K skrev 2023-03-31 06:10:20 följande:
    Nej, speciellt då han saknar tummar! Tungan ute
    Det blir svårt då man saknar tummar 👍
  • Anonym (Trevlig)
    Freddie K skrev 2023-03-31 14:04:57 följande:

Jag ser det snöar! 

Jag är trött på snön nu, faktiskt!

Samma här för det är ju april i morgon. Det blir väl vår lagom till midsommar i år  
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-03-31 12:06:24 följande:
    Det kanske vore något! 😅🍷

Ja, det är faktiskt gott! Jag brukar använda mig av pulled (ett visst märke, men tror inte jag får göra reklam) och det blir väldigt likt kyckling. Tupp har jag aldrig smakat och kan inte jämföra med.
    Du får prova om du har en gammal mobil som ligger och skräpar i nån låda 🙂
    Det är nog nån liknade smak på tupp och kyckling efter som tuppen är pappa till kycklingarna
  • Mortiscia80
    Eurydike skrev 2023-03-31 18:00:14 följande:

Nu ska jag på musikquiz! Enda problemet är att jag inte kan någonting om musik. Om det inte blir gamla intron till barnprogram det vill säga, då blir jag en farlig motståndare 😅🧸

Lycka till! :D Hade jag varit där hade vi kunnat slå oss ihop för jag är en hejare på musik, främst från 1900-talet.
  • Eurydike
    Livets goda skrev 2023-03-31 18:08:36 följande:
    Emil i Lönneberga å pippi visor eller
    Precis! Eller DuckTales, Mumin, Darkwing Duck, Sailor Moon, Björnes magasin och liknande barnprogram. Då hade jag nog fått alla rätt 😅 Nu gick det sådär. Vi vann inte, men kom inte sist heller.
  • Eurydike
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-03-31 19:35:08 följande:
    Du skulle tagit med dig Freddie och Ingenpsykolog. De kan allt verkar det som inom musikquiz! 
    Ja, det skulle jag verkligen ha gjort! Med Freddie, Ingenpsykolog och Motiscia 80 i laget hade vi säkert vunnit 🤩
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-03-31 21:24:23 följande:
    Du får prova om du har en gammal mobil som ligger och skräpar i nån låda 🙂
    Det är nog nån liknade smak på tupp och kyckling efter som tuppen är pappa till kycklingarna
    Haha 😂 Ja, jag får kanske svänga ihop en sådan anrättning någon gång. Om jag gör det ska du få veta hur den smakar! 😋 Tror också att det borde vara nästan samma sak.
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2023-03-31 21:25:24 följande:
    Lycka till! :D Hade jag varit där hade vi kunnat slå oss ihop för jag är en hejare på musik, främst från 1900-talet.
    Tack så mycket! Du skulle ha varit med 🤩 Första pris var tusen kronor och vi hade behövt dina kunskaper för att vinna 🏆 
  • Anonym (Allmighty Torsten)

I'm goin all gangsta!

• Freddie K

Sitter och sorterar och rensar datorn. Det är mycket jobb, men kul.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.