• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Nu har de varit och filmat. Glad

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-03-29 15:28:09 följande:

Hur gick det? 

Det gick bra. Jag är med på ett litet hörn i alla fall, om de inte klipper bort det. Jag har inga illusioner om att bli filmstjärna i alla fall.
  • Freddie K

Det roligaste var när journalisten fick det senaste numret av tidningen. Hon slog upp den och det första hon läste var:" Markus petar näsan." Det fick henne att garva. Det är en berättelse som jag har med i tidningen det här numret som kommer ut nästa vecka. Glad

• Eurydike
    Freddie K skrev 2023-03-29 15:32:14 följande:
    Det gick bra. Jag är med på ett litet hörn i alla fall, om de inte klipper bort det. Jag har inga illusioner om att bli filmstjärna i alla fall.
    Freddie K skrev 2023-03-29 15:48:18 följande:

Det roligaste var när journalisten fick det senaste numret av tidningen. Hon slog upp den och det första hon läste var:" Markus petar näsan." Det fick henne att garva. Det är en berättelse som jag har med i tidningen det här numret som kommer ut nästa vecka. Glad

Spännande! Du får hojta till när vi kan se det och var 🤩

Förstår att hon fastnade på den rubriken och började garva! Haha 😂 

• Polyrytm
    Eurydike skrev 2023-03-29 11:08:46 följande:

*Ruskar liv i mig själv.* 🐔

Ruskar du tupp?
  • Polyrytm
    Carolatom07 skrev 2023-03-29 15:04:10 följande:
    Haha, ja jag har alltid gillat att busringa, särskilt roligt blev det när olika soundboards började dyka upp på nätet. När Heta linjen fanns på 80- och 90-.talet brukade jag ringa och låtsas vara/ imitera olika kända personer, eller någon påhittad person.

"Komma och slå in säften" använde jag med och han jag ringde till ringde polisen då han uppfattade det som ett hot. Jag fick ringa efteråt och förklara att det var ett skämt.
    Haha fantastiskt kul att busringa och skoja lite.
    Allt var ju nytt då, internet osv.
    Heta linjen, ja...
    Var alltid nåt pervo som viskade i bakgrunden. "Eru kåt? Jag runkar nu" osv.
  • Polyrytm
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-03-29 15:09:54 följande:

De busringer inte, de trollar. 

Busringa är ju att trolla, på sätt och vis. Beroende på.
  • Polyrytm
    Eurydike skrev 2023-03-29 18:30:37 följande:
    Freddie K skrev 2023-03-29 15:48:18 följande:

Spännande! Du får hojta till när vi kan se det och var 🤩

Förstår att hon fastnade på den rubriken och började garva! Haha 😂 

Jag vill också se inslaget. 🙂
  • Eurydike
    Polyrytm skrev 2023-03-29 19:08:49 följande:
    Ruskar du tupp?
    Så kunde det ha varit, men jag ville bara illustrera att tuppen gal sent hemma hos mig i och med att jag släpade mig upp ur sängen kl 11. Jag har flexibla arbetstider, annars hade det aldrig funkat. Ibland jobbar jag mitt i natten istället 🦇
Svar på tråden Här är vi alla vänner.