• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Anonym (Trevlig)
    Freddie K skrev 2023-03-29 07:31:07 följande:

Torsten skulle göra kaffe idag, men han glömde kaffet så det blev en varm kopp vatten bara, men sen satte jag på kaffe själv. Ja, han försöker i alla fall, det lilla livet.

Det är nog inte så lätt för en dammråtta att sätta på kaffe alla gånger
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-03-29 19:35:27 följande:
    Så kunde det ha varit, men jag ville bara illustrera att tuppen gal sent hemma hos mig i och med att jag släpade mig upp ur sängen kl 11. Jag har flexibla arbetstider, annars hade det aldrig funkat. Ibland jobbar jag mitt i natten istället 🦇
    Du får göra tupp i vin så du skipper tuppskället 
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-03-29 20:15:49 följande:
    Du får göra tupp i vin så du skipper tuppskället 
    Ja, det hade jag kunnat göra! Det finns bara två problem. Tuppen är fiktiv och består egentligen av alarmet på min mobil. Dessutom är jag vegetarian. Men jag har faktiskt lagat vegetarisk tupp i vin några gånger 😋
  • Polyrytm
    Eurydike skrev 2023-03-29 19:35:27 följande:
    Så kunde det ha varit, men jag ville bara illustrera att tuppen gal sent hemma hos mig i och med att jag släpade mig upp ur sängen kl 11. Jag har flexibla arbetstider, annars hade det aldrig funkat. Ibland jobbar jag mitt i natten istället 🦇
    😁 Jag var tvungen.

Jag förstår! Jag hade nog inte grejat att byta arbetstider så. Men bra att andra kan det.
    Tänkte fråga om du har tupp på riktigt men såg att du menade mobilen. 
    Jag har faktiskt 3 tuppar. Du kan få en.😊
  • Freddie K
    Freddie K skrev 2023-03-30 07:02:58 följande:

I know Kung Fu! Glad

He is a very good friend of mine. *asg*.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-03-29 18:30:37 följande:
    Freddie K skrev 2023-03-29 15:48:18 följande:

Det roligaste var när journalisten fick det senaste numret av tidningen. Hon slog upp den och det första hon läste var:" Markus petar näsan." Det fick henne att garva. Det är en berättelse som jag har med i tidningen det här numret som kommer ut nästa vecka. Glad

Spännande! Du får hojta till när vi kan se det och var 🤩

Förstår att hon fastnade på den rubriken och började garva! Haha 😂 

Det ska jag göra. Nu intervjuade de Malin och Davide, men jag finns med någonstans, även om jag inte gör så mycket eller kanske syns så mycket i bild.
  • Freddie K

Har ni sett en kamel åka skidor? Det kallas för puckelpist, haha! Skrattande

• Freddie K

Nu har jag gjort mitt för denna veckan. 

• Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-03-29 21:17:50 följande:
    Ja, det hade jag kunnat göra! Det finns bara två problem. Tuppen är fiktiv och består egentligen av alarmet på min mobil. Dessutom är jag vegetarian. Men jag har faktiskt lagat vegetarisk tupp i vin några gånger 😋
    Då får du laga mobil i vin istället.
    Vegetarisk tupp i vin 🤔
Svar på tråden Här är vi alla vänner.