• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Eurydike
    Polyrytm skrev 2023-04-10 21:48:24 följande:
    😊

Den lille fuckern blev kränkt?

Vad för slags godis gillar du?🙂
    Ja, han gillade väl inte att jag tog saken i egna händer 😂🐰

Mitt favoritgodis är choklad och saltlakrits. Men i påskägget blev det smågodis plus lite påskgodis för att få till den rätta känslan. Själv då? Vad tycker du om för godis? 🍫
  • Eurydike
    Polyrytm skrev 2023-04-12 18:38:55 följande:
    Låter spännande. Dejt?
    Han träffade mig! Vi har blivit vänner här i tråden och brukar ses ibland 😊 Den här gången gick vi på museum och nästa gång blir det picknick 🌯🌷
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-04-12 17:43:05 följande:

Jag känner mig alltid som stålmannen efter att jag har träffat henne. {#emotions_dlg.flower}

Det är precis så jag vill få andra människor att känna! 🌸

Tack för en fin dag! ❤️
  • Eurydike
    Sedlighetsbestyrinnan skrev 2023-04-12 18:55:26 följande:
    Det låter som kraftig övervikt...! Öppet mål, så jag kunde inte låta bli, jag förstår att Du syftade på personens dignitet 
    I så fall måste jag gå upp i vikt 🤣 Men med tanke på allt påskgodis jag köpte, så är det nog snart ordnat 🍭👌
  • Sedlighetsbestyrinnan
    Eurydike skrev 2023-04-12 19:03:13 följande:
    I så fall måste jag gå upp i vikt 🤣 Men med tanke på allt påskgodis jag köpte, så är det nog snart ordnat 🍭👌
    Hoppsan, det var alltså Du som åsyftades! Ja, ja det är ju bara påsk en gång om året och jag hoppas att Du har haft en givande sådan. Själv har jag varit ute i solen och i kväll tänkte jag ge mig i kast med monomana troglodyter i debatter, men jag har inte hittar något intressant ämne, så det blev att dröna här istället.
  • Anonym (Trevlig)
    Polyrytm skrev 2023-04-11 21:04:08 följande:
    Påskhare då?
    Jag en en kvinna som är någonstans mellan 20 - 40 år  
  • Anonym (Trevlig)
    Mortiscia80 skrev 2023-04-11 22:02:29 följande:
    Ja det är väl uträknat så! ;) 

Vad skönt med semester, men den ligger lite senare än min då, jag lär ha 27-30 misstänker jag. Ska ansökas om senast den 21:a men jag måste kolla först så jag verkligen har fått in alla veckor mm.

Tapetsera om, vad kul att få nytt och fräscht! Alla rum eller bara en del? Jo det blir bad här med men jag har tänkt försöka ta mig till västkusten en sväng, en vecka ungefär norrut och så vill jag ta ut sonen och tälta för det har han aldrig gjort. Ska se om jag lyckas få med mig en kompis med barn ut då.
    Det är skönt med semester även om det känns som en evighet till vecka 30 just nu. Vi fick våra semestrar godkända förra veckan.
    Vad sent ni kan ansöka om semester och hoppas att du får dom veckorna du vill ha.
    Ska måla köket och tapetsera om hall och vardagsrum för sovrummet fick sig en uppfräsning förra sommaren.
    Det låter ju som en trevlig semesterplan för det påminner rätt så mycket som sånt vi gjorde när jag var barn 
  • Polyrytm
    Sedlighetsbestyrinnan skrev 2023-04-12 18:55:26 följande:
    Det låter som kraftig övervikt...! Öppet mål, så jag kunde inte låta bli, jag förstår att Du syftade på personens dignitet 
    Haha!
  • Polyrytm
    Eurydike skrev 2023-04-12 19:00:11 följande:
    Han träffade mig! Vi har blivit vänner här i tråden och brukar ses ibland 😊 Den här gången gick vi på museum och nästa gång blir det picknick 🌯🌷
    Vad kul.🙂

Ni verkar vara fina, båda två. Förstår att ni klickade.

Det är fantastiskt när man hittar guldkorn, på livets stig.
  • Polyrytm
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-04-12 20:10:17 följande:
    Jag en en kvinna som är någonstans mellan 20 - 40 år  
    Du vet inte riktigt eller? Har du något körkort eller legitimation du kan kolla?
Svar på tråden Här är vi alla vänner.