• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-04-14 16:50:14 följande:
    Det blir lugnt i helgen. Det blir några folköl och glo på TV. Glad

Tack så mycket, jag har varit i tråden i några månader, men jag skriver inte så ofta. Jag brukar prata med Eurodyke ibland. Ska du träffa henne i helgen? Glad
    Låter härligt! Hoppas du hittar något spännande att titta på! 👀 Själv har jag fått så mycket känslor på sista tiden, så jag börjar gråta så fort jag ser på film. Senaste filmen jag såg var Arn på SVT Play. Jag grät typ tio gånger 🥲😅 Men jag tror det är bra för mig, för jag processar nog känslor på så vis. Jag skrattar väldigt mycket när jag ser på komedier också, så känslorna skenar åt alla håll och kanter 🐎

Vi träffades i förrgår och fikade och gick på museum! 😊
  • Eurydike
    Polyrytm skrev 2023-04-12 20:58:49 följande:
    Vad kul.🙂

Ni verkar vara fina, båda två. Förstår att ni klickade.

Det är fantastiskt när man hittar guldkorn, på livets stig.
    Ja, det är verkligen kul! 😄

Tack så mycket! Det var snällt sagt 🙏

Annars är det väl som man brukar säga. Neurons that fire together, wire together 🔥 Om du har hört det uttrycket!
  • Aniiee

Huuuuuuuuuuungryyyyyyyyyyyyyyy........

Kan man göra risotto så här dags?

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Anonym (Nytt alias?)
    Aniiee skrev 2023-04-15 05:41:50 följande:

Huuuuuuuuuuungryyyyyyyyyyyyyyy........

Kan man göra risotto så här dags?

Beror lite på om du stör grannar men värre saker har hänt än att väckas av matos. 
  • Aniiee
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-04-15 05:45:07 följande:
    Beror lite på om du stör grannar men värre saker har hänt än att väckas av matos. 
    I det här huset skulle ingen reagera om man körde igång en barbecue på hel gris i porten mitt i vintern.....Men, nä, det får nog bli en macka eller två. Jag har nybakt bröd.
  • Anonym (Nytt alias?)

Herregud så gott med nybakt, även om den helstekta grisen får vänta. 

• Aniiee
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-04-15 05:51:16 följande:

Herregud så gott med nybakt, även om den helstekta grisen får vänta. 

Nattjäsa deg is da shit som ungdomarna säger....

Haha, ja, helstekt gris tar vi till midsommar.
  • Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-04-14 22:43:13 följande:
    Jag brukar ibland förbereda mig för saker. Det är lite som att ha manus. Men sen gör livet ofta att jag måste kasta manus! Det är begripligt att du önskar manus. Då vet du vad du ska säga i förväg. 
    Jo, men så är det. Ja, precis och då kanske det inte behöver uppstå pinsamma eller jobbiga situationer.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Nytt alias?)
    Freddie K skrev 2023-04-15 06:18:38 följande:
    Jo, men så är det. Ja, precis och då kanske det inte behöver uppstå pinsamma eller jobbiga situationer.
    Det kommer alltid uppstå jobbiga situationer men människor som styrs av manus brukar inte låtsas om att det är jobbigt. Eller tycka att allt är jobbigt. Nä, skriv inte manus, var som du är! Det blir bäst. 
  • Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-04-15 06:38:48 följande:
    Det kommer alltid uppstå jobbiga situationer men människor som styrs av manus brukar inte låtsas om att det är jobbigt. Eller tycka att allt är jobbigt. Nä, skriv inte manus, var som du är! Det blir bäst. 
    Ok, tack! Glad. Då kör jag väl på som jag brukar. Tungan ute
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.