• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Anonym (Trevlig)
    Cinnamonbun skrev 2023-04-15 18:17:21 följande:

Nu är det väl vår? Eller vad säger ni?

Ja det hoppas vi att det är nu även om nätterna är kyliga  
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-04-15 21:03:22 följande:
    Jag tror at det var just du som sa att här äter vi pepparkakor varje dag när jag började att skriva i tråden.
    Då ska jag skriva ut ett snabel@ och se om den även smakar kanelbulle😁 
    Kan tänka mig att jag sade det, för det låter precis som något jag skulle säga och göra 🤎 Hoppas bullen är riktigt god och nybakad när du skriver ut den! 😂 När jag var liten tyckte jag inte om kanelbullar. De fick mig att vilja spy och värst var det när mina bröder åt bullar tillsammans med ett glas mjölk. Jag gillade inte smält choklad heller 🍫 Konstig unge!
  • Polyrytm
    Mortiscia80 skrev 2023-04-15 18:23:58 följande:
    Jo det vågar jag påstå! Nu lär det inte komma mer snö iaf och vi kommer nog främst ha varmare dagar nu framöver.
    Bra, nu har vi bestämt det!

Jag bytte till sommardäck idag så nu får det vara färdigvintrat.
  • Freddie K
    Cinnamonbun skrev 2023-04-15 18:17:21 följande:

Nu är det väl vår? Eller vad säger ni?

Hey C-Bun. Hur är läget? Glad
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Mortiscia80
    Polyrytm skrev 2023-04-16 01:42:14 följande:
    Bra, nu har vi bestämt det!

Jag bytte till sommardäck idag så nu får det vara färdigvintrat.
    Här blir det byte på onsdag och en vårservice. Idag tvättar jag upp sonens vinterkläder, det känns jätteskönt att äntligen kunna lägga undan allt sånt :)
  • Cinnamonbun
    Freddie K skrev 2023-04-16 06:59:34 följande:
    Hey C-Bun. Hur är läget? Glad
    Hallå där! Det är fint tack. Hur går det med skrivandet? Har du något nytt och spännande på gån?
  • Freddie K
    Cinnamonbun skrev 2023-04-16 10:41:19 följande:
    Hallå där! Det är fint tack. Hur går det med skrivandet? Har du något nytt och spännande på gån?
    Vad bra! Skrattande. Nja, det är det gamla vanliga. Håller fortfarande på med "Inspärrad 2" Det är en working title. Kanske ändrar den sen. Sen håller jag på med Mentalsjukhuset". Glad
  • Freddie K

Jag har grejer som jag ska lägga upp på BoD, men det har strulat så jag har inte kunnat lägga upp något nytt där.

• Cinnamonbun
    Freddie K skrev 2023-04-16 10:52:01 följande:
    Vad bra! Skrattande. Nja, det är det gamla vanliga. Håller fortfarande på med "Inspärrad 2" Det är en working title. Kanske ändrar den sen. Sen håller jag på med Mentalsjukhuset". Glad
    På titlarna låter det som skräck?
  • Freddie K
    Cinnamonbun skrev 2023-04-16 10:57:14 följande:
    På titlarna låter det som skräck?
    Hehe, det är det inte. "Inspärrad 2" handlar om mina resor in på psyket. Den är skriven som en dagbok, typ och "Mentalsjukhuset" handlar om mig på ett mentalsjukhus. Man kan tro att de två är likadana, men det är de inte. "Mentalsjukhuset" är mer en reflekterande berättelse. Glad
Svar på tråden Här är vi alla vänner.