• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    RaYzLeR skrev 2023-04-14 16:40:50 följande:
    Ja det gör vi. Det ska bli skönt med helg! Glad
    Ja, verkligen. Glad. Ska du göra något i helgen? Btw, välkommen till tråden, om jag har missat det.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • RaYzLeR
    Freddie K skrev 2023-04-14 16:41:59 följande:
    Ja, verkligen. Glad. Ska du göra något i helgen? Btw, välkommen till tråden, om jag har missat det.
    Det blir lugnt i helgen. Det blir några folköl och glo på TV. Glad

Tack så mycket, jag har varit i tråden i några månader, men jag skriver inte så ofta. Jag brukar prata med Eurodyke ibland. Ska du träffa henne i helgen? Glad
  • Freddie K
    RaYzLeR skrev 2023-04-14 16:50:14 följande:

Tack så mycket, jag har varit i tråden i några månader, men jag skriver inte så ofta. Jag brukar prata med Eurodyke ibland. Ska du träffa henne i helgen? Glad
    Låter nice. Glad.

Ok, det har jag missat totalt. Skäms. Nej inte i helgen, men vi ska ses snart igen.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Mortiscia80
    RaYzLeR skrev 2023-04-14 16:50:14 följande:

Om vi har missat det tidigare så varsågod att ta en kanelbulle :) Det ger vi alla som är nya i tråden.
  • Anonym (Trevlig)
    Mortiscia80 skrev 2023-04-13 21:44:26 följande:
    Den där sista veckan kan vara bra att ha runt jul om inte annat :)
    Glömde bort att man kan ha dom dagarna runt jul för då är det skönt att vara ledig Tomte
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-04-13 21:34:19 följande:
    Det är brådis på ett sätt, men är du född 1991 så har du samtidigt gott om tid 
    Jag platsar nog inte in i antikrundan men det gör min mobil och paddan 🙂  
  • Mortiscia80
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-04-14 20:19:46 följande:
    Glömde bort att man kan ha dom dagarna runt jul för då är det skönt att vara ledig Tomte
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-04-13 21:34:19 följande:
    Det är brådis på ett sätt, men är du född 1991 så har du samtidigt gott om tid 
    Jag platsar nog inte in i antikrundan men det gör min mobil och paddan 🙂  
    Jaa det händer lätt att man gör :D Lite väl tidigt att tänka på jul när vi nyss passerat påsk haha!
  • Anonym (Trevlig)
    Mortiscia80 skrev 2023-04-14 20:26:05 följande:
    Jaa det händer lätt att man gör :D Lite väl tidigt att tänka på jul när vi nyss passerat påsk haha!
    Ja det är lite tidigt att tänka på jul redan så vi får tänka på midsommar istället för det är ju nästa högtid eller vad man nu säger
  • Anonym (Trevlig)
    Mortiscia80 skrev 2023-04-14 19:09:51 följande:
    Om vi har missat det tidigare så varsågod att ta en kanelbulle :) Det ger vi alla som är nya i tråden.
    Har ni bytt ut pepparkakorna mot kanelbullar nu? 
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-04-14 21:02:54 följande:
    Har ni bytt ut pepparkakorna mot kanelbullar nu? 

Det brukar vara kanelbullar som delas ut, men det kan nog hända att vi bytte ut dem mot pepparkakor kring jul 🎅🏻 Bullarna i tråden har en egen symbol som ser ut så här @ Den är väldigt lik ett snabela, men egentligen är det en bulle sedd ovanifrån 😋

• Anonym (Nytt alias?)
    Freddie K skrev 2023-04-14 16:40:37 följande:

Jag sitter och funderar på en sak. Tänk om man kunde skriva manus om någon annans liv. Alltså skriva manus om vad den personens liv ska handla om och vad den personen ska säga och så. Vissa tycker att det är roligare med spontanitet, men jag skulle nog föredra ett manus. Hur tänker ni?

Jag brukar ibland förbereda mig för saker. Det är lite som att ha manus. Men sen gör livet ofta att jag måste kasta manus! Det är begripligt att du önskar manus. Då vet du vad du ska säga i förväg. 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.