• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Anonym (Allmighty Torsten)

Yawn! I'm getting too old for this sh*t!

• Mortiscia80
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-05-02 21:51:14 följande:
    Addams Family Surfin' Bird:

Jag saknar Mortiscia80 
    Freddie K skrev 2023-05-03 02:11:08 följande:
    Jo, jag ned. Vart har hon tagit vägen? Förvånad
    Hej på er :) Jo ibland tittar jag in men jag orkar sällan läsa ifatt när det är många nya inlägg. Håller på att bli sjuk om jag har otur men ska försöka ta det lugnt ett par dagar och kurera mig under tiden så kanske det inte blir så illa.

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-05-03 07:53:28 följande:
    Hej på er :) Jo ibland tittar jag in men jag orkar sällan läsa ifatt när det är många nya inlägg. Håller på att bli sjuk om jag har otur men ska försöka ta det lugnt ett par dagar och kurera mig under tiden så kanske det inte blir så illa.

Tjena tjejen. Det var inte igår! Nej, det blir ju många inlägg att läsa ifatt kanske. Hoppas att du blir frisk snart då. Glad
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2023-05-03 08:00:10 följande:
    Tjena tjejen. Det var inte igår! Nej, det blir ju många inlägg att läsa ifatt kanske. Hoppas att du blir frisk snart då. Glad
    Ja :) Lite halsont och lite seg så verkar inte så illa. Drog igång med vitlök redan igår när jag började känna av det och det brukar funka bra.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-05-03 08:03:36 följande:
    Ja :) Lite halsont och lite seg så verkar inte så illa. Drog igång med vitlök redan igår när jag började känna av det och det brukar funka bra.
    Vad bra i alla fall att du har en huskur du kan ta till. Glad
  • Anonym (Nytt alias?)

Jag har också känt så ibland, mycket att läsa ikapp. När jag såg dansfilmen från FamiljenAddams tänkte jag på dina roliga, fina och känsliga klipp som du bidragit med här i tråden. 
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2023-05-03 08:04:56 följande:
    Vad bra i alla fall att du har en huskur du kan ta till. Glad
    Ja det brukar hjälpa en del, särskilt om man är snabb :)
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-05-03 08:06:21 följande:
    Jag har också känt så ibland, mycket att läsa ikapp. När jag såg dansfilmen från FamiljenAddams tänkte jag på dina roliga, fina och känsliga klipp som du bidragit med här i tråden. 
    Aww vad kul :)
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-05-03 08:15:29 följande:
    Ja det brukar hjälpa en del, särskilt om man är snabb :)
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-05-03 08:06:21 följande:
    Aww vad kul :)
    Jo, det är sant. Glad
  • Eurydike

Kul att se dig igen, men inte kul att höra att du är sjuk! Eller håller på att bli sjuk, rättare sagt. Hoppas att lite vila och mycket vitlök hjälper! Jag håller tummarna för det 😊
  • Eurydike
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2023-05-03 07:43:05 följande:

Yawn! I'm getting too old for this sh*t!

Ännu ett kärt återseende! 🐭
Svar på tråden Här är vi alla vänner.