• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Aniiee
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-05-05 16:27:21 följande:
    Det är en tillgång om man orkar förklara sig, annars är det elitism. Inte för att jag begär att du ska sänka dig till min nivå fler gånger, men det är uppskattat (och möjligen bortkastat, då jag glömmer lika fort) Trevlig helg! 
    Jag älskar att få folk att förstå saker! En gång ägnade jag 2 timmar åt att få en amerikansk pappa att förstå varför Bröderna Lejonhjärta är en bra bok för 6-åringar.
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2023-05-05 16:33:24 följande:
    Jag älskar att få folk att förstå saker! En gång ägnade jag 2 timmar åt att få en amerikansk pappa att förstå varför Bröderna Lejonhjärta är en bra bok för 6-åringar.
    Tycker du inte att den är lite för hemsk för 6-åringar?
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Aniiee
    Freddie K skrev 2023-05-05 16:32:15 följande:
    Jag tycker det är härligt att du har intresse och passion för det du gör. Själv nördar jag ner mig i mitt skrivande, men det blir ju ingen lyckligare av.
    haha, förringa inte nörderi i skrivande, även om det är för dig själv på din kammare.

jag har ett dokument som heter "Everything I've ever written", bestående av dryga 100 berättelser. Sen har jag ett nytt dokument som heter "New stuff I'm writing". Och sen har jag så klart min "Stora bok".
  • Aniiee
    Freddie K skrev 2023-05-05 16:34:31 följande:
    Tycker du inte att den är lite för hemsk för 6-åringar?
    Nej, det tycker jag inte. Inte i bokform. 
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2023-05-05 16:36:06 följande:
    haha, förringa inte nörderi i skrivande, även om det är för dig själv på din kammare.

jag har ett dokument som heter "Everything I've ever written", bestående av dryga 100 berättelser. Sen har jag ett nytt dokument som heter "New stuff I'm writing". Och sen har jag så klart min "Stora bok".
    Jag ahr långt över 2000 berättelser som jag har skrivit. Skäms
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2023-05-05 16:37:23 följande:
    Nej, det tycker jag inte. Inte i bokform. 
    Ok, jag har faktiskt inte läst boken, men filmen fick jag mardrömmar av. 
  • Anonym (Nytt alias?)
    Aniiee skrev 2023-05-05 16:33:24 följande:
    Haha! Amerikanska pappor kan vara svåra att tas med. 
  • Freddie K

Jag drar mig tillbaka för i afton. Imorgon är det en ny dag, nya skatter att erövra!

• Aniiee
    Freddie K skrev 2023-05-05 16:37:57 följande:
    Jag ahr långt över 2000 berättelser som jag har skrivit. Skäms
    Nice!
  • Mortiscia80

Uppskattningsvis 90 % frisk nu! Hoppas på energi i helgen så jag får något gjort och orkar göra lite kul saker med sonen :) Ska försöka sova i tid för en gångs skull.

Hittar inga underhållande fredagstrådar, har trollen gått och lagt sig redan?

Svar på tråden Här är vi alla vänner.