• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Eurydike skrev 2023-05-03 09:49:39 följande:
    Kul att se dig igen, men inte kul att höra att du är sjuk! Eller håller på att bli sjuk, rättare sagt. Hoppas att lite vila och mycket vitlök hjälper! Jag håller tummarna för det 😊
    Hej du :) Ja jag mår 1 % bättre kan man säga haha, inte så att jag vågar räkna med att vara piggare imorgon men en dag i taget då. Mer vitlök ikväll!
  • Eurydike
    Mortiscia80 skrev 2023-05-03 17:18:03 följande:
    Hej du :) Ja jag mår 1 % bättre kan man säga haha, inte så att jag vågar räkna med att vara piggare imorgon men en dag i taget då. Mer vitlök ikväll!
    Det går yttepyttelite åt rätt håll alltså! Då har du bara 99 % kvar till att bli frisk igen, så du får ta hand om dig så länge och äta vitlök så det står härliga till 🧄🧄🧄 Krya på dig!
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-05-03 22:44:20 följande:

Hej hej alla glada! Tar en folköl och kollar på en Bond-film på sjuan! Glad

Hej på dig! Låter härligt! 🤩 Själv ska jag precis äta en smörgås och dricka sojaproteinchokladdryck. Hoppas inte superskurken i Bond vinner den här gången! 😅

Skål på dig! 🍻
  • Mortiscia80
    Eurydike skrev 2023-05-03 22:40:23 följande:
    Det går yttepyttelite åt rätt håll alltså! Då har du bara 99 % kvar till att bli frisk igen, så du får ta hand om dig så länge och äta vitlök så det står härliga till 🧄🧄🧄 Krya på dig!
    Tackar :D Skulle säga att jag är halvvägs i mål nu, ska försöka att inte ta ut mig i förskott så går det nog fortare.
  • Freddie K

Just det ja. Idag är det "Star Wars" nationaldag, om ni inte visste det? "May the fourth be with you"! Glad

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Carolatom07

Vill bara säga att jag är glad att den här tråden finns på FL och att inga otrevligheter tillåts här. Den här tråden är nog bland de bästa på FL.

Hoppas ni har det bra och njuter av solen, det gör jag. Glad

• Freddie K
    Carolatom07 skrev 2023-05-04 16:56:20 följande:

Vill bara säga att jag är glad att den här tråden finns på FL och att inga otrevligheter tillåts här. Den här tråden är nog bland de bästa på FL.

Hoppas ni har det bra och njuter av solen, det gör jag. Glad

Tack, nu blev jag rörd! Skäms. Jo, denna tråden är som en oas. 

Jag är nyss hemkommen från jobbet, så jag orkar inte göra så mycket mer idag.
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Trevlig)
    Mortiscia80 skrev 2023-05-03 17:18:03 följande:
    Krya på dig🙂
  • Anonym (Trevlig)

Blev ännu sjukare så jag var till vårdc och där konstaterade läkaren att jag har lunginflammation och en snabbsänka på 257  

Svar på tråden Här är vi alla vänner.