• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2023-05-20 05:49:01 följande:

Rasta muttan, zimmerlainen! Skrattande

Bra ljud på den där TV:n Skrattande Stereo!
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-05-20 09:26:58 följande:
    Bra ljud på den där TV:n Skrattande Stereo!
    Haha, ja! Skrattande
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Aniiee
    Eurydike skrev 2023-05-19 22:28:31 följande:
    Ja, det hade varit väldigt effektiv, men jag bantar inte och är tyvärr ute efter de rackarns proteinerna 😝

Det här var veganskt och smaksatt med choklad. Konsistensen var lite grötig, som spy.

Jag tränar bara lite vanlig styrketräning 💪 Godkväll på dig också! 🌙
    Ofta är det där proteinpulvrena ändå bara nys, kroppen kan inte ta upp dem, särskilt om det är växtprotein. Det är bara dyrt. Ska man ha så ska man ha helt vanligt enkelt skummjölkspulver från Semper, som du hittar i bakhyllan och köra ner i en smoothie. Billigare är det också.
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-05-19 23:56:25 följande:
    Okej! Jag tror dig 😄 På tal om from som ett lamm, så är inte lamm så fromma ändå. Jag skulle sova ute i en ladugård med lammungar en gång och aldrig mer säger jag bara. Det första de gjorde var att börja sparka på mina smalben med stenhårda små klövar. Sedan åt de mitt hår och slutligen kissade de i min sovsäck. Jag sover hellre med en grävling 🐑🦡
    Haha, då hade jag också hellre sovit med ett gäng grävlingar! 😄
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-05-20 10:20:12 följande:
    Ofta är det där proteinpulvrena ändå bara nys, kroppen kan inte ta upp dem, särskilt om det är växtprotein. Det är bara dyrt. Ska man ha så ska man ha helt vanligt enkelt skummjölkspulver från Semper, som du hittar i bakhyllan och köra ner i en smoothie. Billigare är det också.
    Tack för tipset! Jag ska göra ett nytt försök och annars är det ju verkligen svårt för min kropp att ta upp proteinerna, om jag inte ens lyckas dricka det 😂 Men jag ska hålla utkik efter skummjölkspulver i bakhyllan!
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-05-20 18:56:49 följande:
    Haha, då hade jag också hellre sovit med ett gäng grävlingar! 😄
    Det låter nästan som början på en bok. Boken skulle kunna heta Jag minns alla mina grävlingar och hur de brukade ta på mig 😉🦡🦡🦡
  • Mortiscia80
    Eurydike skrev 2023-05-20 19:38:43 följande:
    Det låter nästan som början på en bok. Boken skulle kunna heta Jag minns alla mina grävlingar och hur de brukade ta på mig 😉🦡🦡🦡
    HAHA!! xD
  • Mortiscia80
    Aniiee skrev 2023-05-20 10:20:12 följande:
    Du som verkar väldigt kunnig inom mat, har du tips för hur man går upp i vikt på ett sunt sätt...? Just nu smyger sig kg på kg bort från mig och jag vill inte gå ner mer i vikt nu. Äter inte särskilt stora portioner iofs, men det kanske finns andra sätt också.
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-05-19 22:32:58 följande:
    Trevlig helg på dig också! 😊

Vad mysigt det låter! Ha det så kul, men passa er för grävlingen bara. Vid det här laget har den säkert hunnit föröka sig också, så nu är det nog en hel armé av grävlingar 🦡🦡🦡

Jag vet att Rayzler säger att de inte är farliga, men vågar man lita på det 🤔
    Tack☺️Syrran tyckte inte att det var så mysigt och jag tänker inte tala om vad hon sa för då blir jag nog bannad på forumet. Turligt nog så sover ju hela grävlings armen dagtid 🦡🦡🦡
    Eurydike skrev 2023-05-20 19:38:43 följande:
    Eller sova med grävlingar
Svar på tråden Här är vi alla vänner.