• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Nu tar jag i alla fall helg!Skrattande

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Alltså, jag älskar och hatar den här stan på en och samma gång. Jag älskar den för att jag är född och uppvuxen här. Jag har försökt att bo någon annanstans, men jag kommer alltid tillbaka hit. Jag hatar den, för jag tycker att människorna i den här stan är konstiga, men det kanske de är överallt?

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2023-05-19 15:50:28 följande:

Nu tar jag i alla fall helg!Skrattande

Snart samma här. Jag har ägnat dagen åt att prokrastinera viktiga (tunga) arbetsuppgifter men har gett mig i kast med två av dem, klar med ena och den andra är inte lika stor. Sonen äter middag hos sin pappa så jag ska se vad kyl och frys erbjuder senare, men har inte särskilt stora förhoppningar.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2023-05-19 16:05:35 följande:
    Snart samma här. Jag har ägnat dagen åt att prokrastinera viktiga (tunga) arbetsuppgifter men har gett mig i kast med två av dem, klar med ena och den andra är inte lika stor. Sonen äter middag hos sin pappa så jag ska se vad kyl och frys erbjuder senare, men har inte särskilt stora förhoppningar.
    Long time no see! Du brukar ju vara bra på att hitta på något att äta. Hur går det med att ta det lite lugnt? 
  • Eurydike

Köpte proteinpulver med chokladsmak för att vara lite nyttig nu när jag tränar 😋 Tyvärr var det så äckligt att jag höll på att spy 🤮 Jag kan halsa whisky, men det blev ett noll till proteinpulvret 😅

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2023-05-19 16:07:03 följande:
    Long time no see! Du brukar ju vara bra på att hitta på något att äta. Hur går det med att ta det lite lugnt? 
    Det blev något trevligt iaf :) Smörgåsar med ost och paprika på ena, någon slags medwurst på den andra och så smör med havssalt, avocado med minitomater och färsk basilika.

Jo, det är bra att du påminner mig! Den här veckan har varit bättre och snart ebbar allting ut, tack och lov. Jag säger nej till nya privatuppdrag också, det får räcka med de jag har för tillfället för övrigt. Ekonomin behöver inte bolstras just nu utan det är bättre att jag just tar det lite lugnare.
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-05-19 17:50:10 följande:

Halsa whiskey? Förvånad

Det var länge sedan 😅 Jag sysslar inte med sånt längre och du är också duktig och håller dig till folköl 🍻
  • RaYzLeR
    Eurydike skrev 2023-05-19 18:11:56 följande:
    Det var länge sedan 😅 Jag sysslar inte med sånt längre och du är också duktig och håller dig till folköl 🍻
    Jag kan inte ens halsa folköl! 😄
  • Eurydike
    RaYzLeR skrev 2023-05-19 18:14:05 följande:
    Jag kan inte ens halsa folköl! 😄
    Nej, jag är en väldigt råbarkad liten vidja 🌱

Folköl kan inte jag heller halsa, för jag gillar inte öl 😅
Svar på tråden Här är vi alla vänner.