• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Anonym (Play)
    flygrl skrev 2023-06-15 23:04:12 följande:
    Skogar tycks va komplexa system, ja. Intressanta tankar där.

Jo, fantasin och då även i bok-, film-, musikform kan funka som terapi och är inget jag kan leva utan. Men sen finns det ju också en mer påtaglig bister verklighet förhålla sig till och då kan det va förödande om man inte vill se verkligheten som den är. Typ. Även om man kan låta sig inspireras av fantastiska fantasivärldar när problemen ska angripas. 🧜🏻?♀️🧚🧙🐉

Nä, man får försöka strunta i fördomarna och motbevisa dom i praktiken.

Helt ok att vi avrundar snacket kopplat till den andra tråden. 😉
    Apropå skogar och mörker igen då. Har du sett Twin Peaks? 
  • Aniiee

Ominstallera xboxet, tralala.... Varannan dag, tralala. 

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Polyrytm
    Aniiee skrev 2023-06-16 07:50:37 följande:

Ominstallera xboxet, tralala.... Varannan dag, tralala. 

Är det femman? Har 3an men den funkar inte efter ett åskoväder så är lite sugen på nyare grejer. 
  • Aniiee
    Polyrytm skrev 2023-06-16 09:56:37 följande:
    Är det femman? Har 3an men den funkar inte efter ett åskoväder så är lite sugen på nyare grejer. 
    Det är ett Xbox One COD edition, så det har ju 10 år på nacken. Jag har inte uppdaterat mig på Xbox-fronten än, men det är dags nu. Playstation 5 var viktigare för mig pga alla jrpg som aldrig kommer till xbox. Därför tänker jag köpa ett Xbox series S, då xbox inte är primärkonsollen.
  • Aniiee

Geoguessr....

Jag har bestämt mig för att få full pott på alla kommuner i Sverige, med tidsgräns per omgång. Det går så där....

• Mortiscia80
    flygrl skrev 2023-06-15 22:41:35 följande:

Jäkla fågel! 😡 Du behöver en katt som kan hålla ordning i ditt uterum. 😺

Men...mysigt med uterummet som ni förhoppningsvis kan använda mycket närmaste månaderna. Som till frukost t.ex. 

Din klänning blir nog fin till slut. Och superenkelt om man som du vet va man gör. Till skillnad från mig haha. 😉

Jag fattar varför du inte har hatt och boots. 😉Cowboyboots är snyggt men nog jobbigt dansa i. Inget jag skulle villa ha när jag dansar street/hiphop iaf haha.

Fast kombon jeans, blus/skjorta, cowboyboots och cowboyhatt är coolt måste jag medge. Iaf om man bodde i dom delarna av USA där det är vanligt. Fast jag skulle villa ha en ljus hatt tror jag. 😊

Ja det känns så äckligt med fågelbajs :( Särskilt på min fina utomhusmatta. Det verkar vara ok nu, men jag ska fortfarande leta fram gamla skivor och hänga upp också. Katt blir det också, någon dag ;)

Ja, boots och jeans kan vara riktigt snyggt :) Törs inte åka till södra USA, då blir man väl kär i var och varannan karl haha! :D
  • flygrl
    SweeneyTodd skrev 2023-06-15 23:32:22 följande:
    HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta
    SweeneyTodd skrev 2023-06-15 23:33:32 följande:

(Vänskapshjärtan)

❤️❤️❤️❤️❤️
    😉
  • flygrl
    Men asså vart har du tagit vägen, Freddie K?
    Du har inte postat nåt sen i tisdags. 
    Är allt ok? 😮 ❤️🍀
  • flygrl
    Anonym (Play) skrev 2023-06-16 06:46:23 följande:
    Apropå skogar och mörker igen då. Har du sett Twin Peaks? 
    Det är ju David Lynch som gjort den så den kanske är sevärd då eller? 😮
  • flygrl
    Mortiscia80 skrev 2023-06-16 19:20:14 följande:
    Ja det känns så äckligt med fågelbajs :( Särskilt på min fina utomhusmatta. Det verkar vara ok nu, men jag ska fortfarande leta fram gamla skivor och hänga upp också. Katt blir det också, någon dag ;)

Ja, boots och jeans kan vara riktigt snyggt :) Törs inte åka till södra USA, då blir man väl kär i var och varannan karl haha! :D
    Trist med fågelbajs på mattan med. Ja, kanske bra fixa lite fågelskräms. Va gillar fåglarna för musik egentligen? Jag menar så man vet va man ska hänga upp för CD-skivor? :P

Boots och jeans och gärna en rutig skjorta är deffo snyggt på män och ännu coolare med cowboyhatt. Men cowboyhatten funkar nog inte i Sverige annat än på square dance-träff eller nåt. Men asså kombon jeans, passande blus & cowboyboots funkar ju på tjejer med. Tänk "Thelma & Louise" t.ex. 🤠
Svar på tråden Här är vi alla vänner.