• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-06-19 10:02:51 följande:

Plötsligt händer det! Nej, jag har inte vunnit på lotto, men ska få ett nytt kylskåp 🥳🤩🙏

Grattis 
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-06-19 18:21:35 följande:
    Grattis 
    Tack! 🤩🙏

Hoppas du kan flytta tillbaka hem snart! Det hände en liknande grej hos mig förra året. Rök tog sig in i min lägenhet, fast det var hos grannen det brann.
  • Anonym (Nytt alias?)

Ny kyl snabbt 😋🍐🍏🍉🥑🧀🍙👌👌

• Aniiee
    fultextad användarhandbok skrev 2023-06-18 19:42:02 följande:

Vilka sammanträffanden, Utö finns här med, en fin ö. Göteborg ligger väl i Sydsverige, dit har jag faktiskt varit en gång, fast inte som slutmål utan på genomresa. Jag och en annan provade snus där, det var första och nog sista gången. 

Söder om Åland va? 
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Aniiee
    Eurydike skrev 2023-06-19 10:02:51 följande:

Plötsligt händer det! Nej, jag har inte vunnit på lotto, men ska få ett nytt kylskåp 🥳🤩🙏

Ohhh. Hur high tech är det?
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-06-19 18:56:03 följande:
    Tack! 🤩🙏

Hoppas du kan flytta tillbaka hem snart! Det hände en liknande grej hos mig förra året. Rök tog sig in i min lägenhet, fast det var hos grannen det brann.
    Varsågod 
    Jag får en tillfällig lägenhet i juli efter som huset ska vara klart först i december.
    Här brann alla åtta lägenheter längt upp i huset så det är kraftiga rök och vattenskador i resterande lägenheter. Får börja om från ruta ett för alla möbler och rökskadade så det är tur att man har en hemförsäkring.
    Fick du  bo kvar fast det var rökskador i din lägenhet?

• Aniiee

På tal om Finland, jag ska beställa godis från Fazers onlineshop. Hälften finns ju inte i ens i Stockholm om man inte söker sig till en specialaffär och betalar 55 spänn för en chokladkaka.

• Anonym (Trevlig)

Känns som man har åkt tidsmaskin nu när man åter bor i sitt flickrum efter 12 år👧

Svar på tråden Här är vi alla vänner.