• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-06-21 20:03:33 följande:

Har fått komma in i min rökskadade lägenhet idag att plocka ihop saker som går  att rädda efter som dom ska påbörja att sanera huset om två veckor

Vad bra! Hur gick det? Hittade du något som gick att rädda? Skönt att de ska påbörja saneringen snart 😊
  • Anonym (Allmighty Torsten)

No more Britney! No more Britney! Skrikandes

• Freddie K

Turn around, bright eyes! Every now and then I fall apart. Turn aroud, bright eyes! *Ylar*. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K
    I 40 år.

I 40 år har jag vandrat här på jorden. Jag vet knappt vart jag kommer ifrån, ännu mindre vart jag är på väg. Hela livet har varit ett mysterium, ett äventyr. Både bra och dåliga stunder och möten med folk. Folk som bara är som vålnader. Det är ingen som har stannat, utan alla har bara dragit förbi.

Ska jag klara 40 år till med denna ovisshet? Att inte veta vart livet tar en? Det kanske är det som är tjusningen. Jag vet inte längre. Allt jag vet är att jag har mig själv och det får räcka, för tillfället i alla fall. 
  • Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-06-21 22:10:19 följande:
    Vad bra! Hur gick det? Hittade du något som gick att rädda? Skönt att de ska påbörja saneringen snart 😊
    Allt porslin och alla prydnadssaker och kläder går att rädda för det kan man ju göra rent och tvätta
  • Anonym (Trevlig)

Nu önskar jag er alla i tråden en trevlig midsommarhelg💐🌸💮????🏵️🌹🥀🌺🌻

• Freddie K
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-06-23 11:07:08 följande:

Nu önskar jag er alla i tråden en trevlig midsommarhelg💐🌸💮????🏵️🌹🥀🌺🌻

Tack detsamma! Skrattande. Här blir det lugnt! Glad
  • Anonym (Trevlig)
    Freddie K skrev 2023-06-23 11:25:24 följande:
    Tack detsamma! Skrattande. Här blir det lugnt! Glad
    Tack😊 Vi får gäster om tre timmar så jag ska hjälpa min mamma med midsommarmaten strax 
  • Polyrytm

Thaft thaft hallonthaft, bättre thaft har ingen haft.

Svar på tråden Här är vi alla vänner.