• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • fultextad användarhandbok
    Aniiee skrev 2023-06-19 19:35:27 följande:

På tal om Finland, jag ska beställa godis från Fazers onlineshop. Hälften finns ju inte i ens i Stockholm om man inte söker sig till en specialaffär och betalar 55 spänn för en chokladkaka.

Det är bra att det går att beställa! Man har ju hört om Sveriges sämre sidor, men det här...! Jag skämtar bara, jag ska inte göra ner Sverige, allra minst på ett svenskt forum. Låt det väl smaka!
  • Anonym (Trevlig)
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-06-19 20:10:44 följande:

Flickrum ❤️🌺😍

Det ser precis ut som när jag flyttade till eget boende för 12 år sedan
  • Eurydike
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-06-19 19:01:38 följande:

Ny kyl snabbt 😋🍐🍏🍉🥑🧀🍙👌👌

Verkligen! Jag firade idag genom att köpa extra mycket mat 😅🥳🍉🍅🥒🥑
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-06-19 19:09:08 följande:
    Ohhh. Hur high tech är det?
    Så high tech att det behöver en instruktionsbok. Eller ja, ett häfte 😅
  • Eurydike
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-06-19 19:17:24 följande:
    Varsågod 
    Jag får en tillfällig lägenhet i juli efter som huset ska vara klart först i december.
    Här brann alla åtta lägenheter längt upp i huset så det är kraftiga rök och vattenskador i resterande lägenheter. Får börja om från ruta ett för alla möbler och rökskadade så det är tur att man har en hemförsäkring.
    Fick du  bo kvar fast det var rökskador i din lägenhet?

Vad bra att du får en tillfällig lägenhet, även om flickrummet är mysigt 😊 Fy vad otäckt med en så stor brand! Hoppas ingen blev skadad. Ja, här rusade det bara in ett gäng med brandmän och blåste ur min lägenhet. Sedan var det inte något mer snack om saken 😮
  • Anonym (Nytt alias?)

Jag tycker det är gulligt med föräldrar som låter pojk-och flickrummen stå tills barnbarnen är stora nog att se dem. Visst kan det finnas nackdelar men det är något fint med det, kan inte hjälpa att jag tycker så. 

• Anonym (Trevlig)
    Eurydike skrev 2023-06-20 19:02:36 följande:
    Vad bra att du får en tillfällig lägenhet, även om flickrummet är mysigt 😊 Fy vad otäckt med en så stor brand! Hoppas ingen blev skadad. Ja, här rusade det bara in ett gäng med brandmän och blåste ur min lägenhet. Sedan var det inte något mer snack om saken 😮
    Jag får en likadan lägenhet i grannhuset. Flickrummet är inte så mysigt efter som det är inrett får en tonåring. Det var en rejäl brasa och lågorna var ca 20 meter höga när det spred sig till vinden. Det var en polis och en hyresgäst som fick i sig en del rök så dom fick uppsöka sjukhuset.
    Då hade du tur efter som det gick att vädra ut röken från din lägenhet 
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2023-06-20 19:06:17 följande:

Jag tycker det är gulligt med föräldrar som låter pojk-och flickrummen stå tills barnbarnen är stora nog att se dem. Visst kan det finnas nackdelar men det är något fint med det, kan inte hjälpa att jag tycker så. 

Lite gulligt är det att mamma inte har rört flickrummet  

• Freddie K

Varför grät den tyska skruven? Den saknade sin mutter. *asg*.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.