-
Haha, nej. Torsten dammråtta, eller som jag kallar honom ibland: "Marjasin". (En liten j*vel). Haha. :s.Anonym (M17) skrev 2021-12-23 16:00:36 följande:Flink? -
Det sitter en snubbe längs ner till vänster som ser ut som en rastafarian.
Anonym (M17) skrev 2021-12-23 16:03:12 följande:
Ser du reggaekungen? -
Jo, det är rätt kul att ha en dammråtta faktiskt.Anonym (M17) skrev 2021-12-23 16:06:36 följande:Det skulle man haft.
En liten jävla råtta som dammade här hemma =)
.Nu såg jag Mister Bob. Han sitter rätt högt upp till höger.Anonym (M17) skrev 2021-12-23 16:07:46 följande:Det där är väl Kurt ?
Cobain
.
-
Anonym (M17) skrev 2021-12-23 16:20:26 följande:Exakt =)
.
-
Usch då! Jag blev också alltid sjuk under julen när jag var barn. Blev alltid magsjuk så det var inget kul! Hoppas han piggnar på sig och ni kan ha en skön och mysig julafton ändå.Mortiscia80 skrev 2021-12-23 16:54:32 följande:Så där ja, åter online en stund :) Inväntar köttbullar från ugnen, de är snart klara. Julklappar till sonen framtagna (ska slås in ikväll), skinkan ska griljeras och jag är bra sugen på att göra kristyränglar! Stackars sonen har blivit sjuk, helt rätt att hålla honom hemma igår mao. Hög feber och sover nu på soffan en stund. Men vi ska ändå ha en lugn jul så det blir nog bra ändå.
.
-
Uscha mig. Hoppas du blir frisk snart då. Inget kul att ligga sjuk på julafton!Aniiee skrev 2021-12-23 17:34:29 följande:Yay! Jag är döende! Ok, kanske inte riktigt men jag vaknade med 38.5. Med tanke på att mun normaltemp ligger nånstans mellan 36.1 och 36.4 så, ja, döende.
Men, men, julskinkan är i alla fall i ungnen.
-
Det har varit stora rubriker om att de har flyttat fram Kalle Anka och så har de bara flyttat fram det fem minuter.

-
Skönt att du håller humöret uppe i alla fall. Det påskyndar ju tillfrisknandet!Aniiee skrev 2021-12-23 17:56:32 följande:Nej det är ju inte det roligaste man kan syssla med på julen. Men jag sitter och kollar på Pelle Svanslös julkalendern och äter hemgjotd julchoklad som jag fått av en vän, så det reder sig.
.
-
Jingle balls, jingle balls.
Someday they will fall.
I'm standing tall. I don't think santa will come but I don't need him att all.
I got my dust rat and his girlfriend.
They seem to stay til the end so I'm not alone.
I just don't think christmas is fun. Oh, I hear my jingle balls. Got to run!
-
Torsten har redan öppnat sina julklappar. Han kunde inte vänta. :s. Av mig fick han en cykel och av Elvira fick han en, ja, det ska vi inte gå in på. :s.