• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-11-01 15:43:39 följande:
    Nu är jag tillbaka.  // Glad
    Så du hittade ut? Det kan vara lite klurigt ibland 😅
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-11-01 20:06:26 följande:
    Så du hittade ut? Det kan vara lite klurigt ibland 😅
    Ja, jag gjorde ju det till slut. Glad
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Disa35

Hej gänget!

Hoppas allt är bra med er och att tonen i tråden fortfarande är super! (Orkar inte läsa flera tusen inlägg, förlåt).

Men i alla fall, allt bra med mig, bara livet som kom ivägen ett tag. Som det kan göra. Men nu är jag tillbaka, ont krut förgås inte så lätt.

Som sagt, hoppas allt är bra med er Glad

• Mortiscia80
    Disa35 skrev 2023-11-02 16:41:56 följande:

Hej gänget!

Hoppas allt är bra med er och att tonen i tråden fortfarande är super! (Orkar inte läsa flera tusen inlägg, förlåt).

Men i alla fall, allt bra med mig, bara livet som kom ivägen ett tag. Som det kan göra. Men nu är jag tillbaka, ont krut förgås inte så lätt.

Som sagt, hoppas allt är bra med er Glad

Hej Disa, long time no see! :) Jag har också varit väldigt frånvarande på sistone iofs... Jättekul att du är här iaf!
  • Disa35
    Mortiscia80 skrev 2023-11-02 16:47:27 följande:
    Hej Disa, long time no see! :) Jag har också varit väldigt frånvarande på sistone iofs... Jättekul att du är här iaf!
    Hej Mortiscia!

Tack!

Har redan blandat in mig i ett par diskussioner på vinst och förlust, så vi får se

Livet kom i vägen, som sagt. Hur är det med dig?
  • Mortiscia80
    Disa35 skrev 2023-11-02 17:46:20 följande:
    Hej Mortiscia!

Tack!

Har redan blandat in mig i ett par diskussioner på vinst och förlust, så vi får se

Livet kom i vägen, som sagt. Hur är det med dig?
    Lite hjärtesorg för tillfället men kanske ordnar sig, i övrigt är många saker mycket bättre än i fjol :) Lite mindre fritid men bättre ekonomi, mindre stress, får ordning i hemmet osv. Om du vill berätta mer kan du pm:a så klart :)
  • Disa35
    Mortiscia80 skrev 2023-11-02 17:51:45 följande:
    Lite hjärtesorg för tillfället men kanske ordnar sig, i övrigt är många saker mycket bättre än i fjol :) Lite mindre fritid men bättre ekonomi, mindre stress, får ordning i hemmet osv. Om du vill berätta mer kan du pm:a så klart :)
    Ja du, det var det då - om resten av tråden är med på alltihop Flört

Trådarna handlar om träning och om Teddybjörnen - tror nog du hittar mig där.

Du kan också PM:a, om du vill, om det där med hjärtesorg.
  • Mortiscia80
    Disa35 skrev 2023-11-02 17:59:08 följande:
    Ja du, det var det då - om resten av tråden är med på alltihop Flört

Trådarna handlar om träning och om Teddybjörnen - tror nog du hittar mig där.

Du kan också PM:a, om du vill, om det där med hjärtesorg.
    Hehe ja lite hemlig vill man ju vara ;)
  • Anonym (Trevlig)

Tittar in och säger hej efter en tids frånvaro😊
    Nu har jag flyttat tillbaka till min egna lägenhet och det är som att flytta in i en helt ny lägenhet för den är totalrenoverad efter rök och vattenskadorna 

• Mortiscia80
    Anonym (Trevlig) skrev 2023-11-02 20:00:39 följande:

Tittar in och säger hej efter en tids frånvaro😊
    Nu har jag flyttat tillbaka till min egna lägenhet och det är som att flytta in i en helt ny lägenhet för den är totalrenoverad efter rök och vattenskadorna 

Wow, så bra! :)
Svar på tråden Här är vi alla vänner.