• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Eurydike
    Freddie K skrev 2023-11-08 07:20:40 följande:

Jag känner mig ganska tillfreds idag. Jag har insett att jag inte är så ensam som jag känner mig och det är en go känsla. Jag skulle kunna gå så långt och säga att idag är jak en snell hest som aeta massa kress. Skrattande

Så fint! Kom ihåg den känslan och tänk på den om livet känns tungt och motigt någon gång 😃 Här har du ännu mer kress btw! 🐴
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2023-11-08 10:51:47 följande:
    Så fint! Kom ihåg den känslan och tänk på den om livet känns tungt och motigt någon gång 😃 Här har du ännu mer kress btw! 🐴
    Tack! Glad. Jo, den här karamellen ska jag suga på ett tag. 

Åh, mi likey kress! Skrattande
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Disa35
    Eurydike skrev 2023-11-05 20:30:08 följande:
    Angenämt och hej till dig också! Så kul att du gillar mitt namn, jag gillar ditt också. När jag googlade fick jag fram att det inte bara är ett namn på en gudinna, utan också en kortform av Hjördis. Dig har jag aldrig sett i tråden förut, men mina trådvänner tycks känna dig väl. Jag måste ha hittat hit strax efter att du försvann och sedan dess har jag aldrig lämnat tråden mer än ytterst tillfälligt 😊
    Tack Glad

Jag tror ditt är en musa i grekiska mytologin, eller är jag ute och cyklar nu?

Jag har inte varit här på ett bra tag, flera år faktiskt, kom just tillbaka igen. Så det är rätt nytt för mig med.
  • Freddie K

Jag har märkt en sak. 

• Disa35
    Freddie K skrev 2023-11-08 11:12:25 följande:

Jag har märkt en sak. 

Warum?
  • Freddie K
    Disa35 skrev 2023-11-08 11:34:39 följande:
    Warum?
    No, that's it. Jag har bara märkt en sak. 
  • Freddie K

Nej, men seriöst. Jag har märkt att jag är en bra person, men jag behöver få höra det ibland. Precis som alla andra tvivlar jag på mig själv ibland, men vissa dagar, som idag, tycker jag faktiskt om mig själv och jag vet att jag är en bra person, trots allt jag har med mig i bagaget och så.

• Disa35
    Freddie K skrev 2023-11-08 12:05:52 följande:
    No, that's it. Jag har bara märkt en sak. 
    Och det är...?

Om du vill dela med dig då
  • Disa35

Oj, sorry. Skrev lite för snabbt

Klart du är en bra person, åtminstone såvitt jag minns. Och det kanske är tack vare jämmer och elände som man blir en bra person, eller kan bli iaf

• Freddie K
    Disa35 skrev 2023-11-08 12:13:52 följande:

Oj, sorry. Skrev lite för snabbt

Klart du är en bra person, åtminstone såvitt jag minns. Och det kanske är tack vare jämmer och elände som man blir en bra person, eller kan bli iaf

Jo och jag har inte ändrat på mig, men ibland tvivlar man ju såklart på sig själv. Så kan det vara, men jag vill inte bli en gammal surgubbe. 
Svar på tråden Här är vi alla vänner.