Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Jag känner mig ganska tillfreds idag. Jag har insett att jag inte är så ensam som jag känner mig och det är en go känsla. Jag skulle kunna gå så långt och säga att idag är jak en snell hest som aeta massa kress. 
. Jo, den här karamellen ska jag suga på ett tag.

Jag har märkt en sak.
Jag har märkt en sak.
Nej, men seriöst. Jag har märkt att jag är en bra person, men jag behöver få höra det ibland. Precis som alla andra tvivlar jag på mig själv ibland, men vissa dagar, som idag, tycker jag faktiskt om mig själv och jag vet att jag är en bra person, trots allt jag har med mig i bagaget och så.
Oj, sorry. Skrev lite för snabbt
Klart du är en bra person, åtminstone såvitt jag minns. Och det kanske är tack vare jämmer och elände som man blir en bra person, eller kan bli iaf
Oj, sorry. Skrev lite för snabbt
Klart du är en bra person, åtminstone såvitt jag minns. Och det kanske är tack vare jämmer och elände som man blir en bra person, eller kan bli iaf