• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Eurydike skrev 2024-02-25 22:59:38 följande:
    Jag gör den nu innan träningen! Lite dans som uppvärmning har aldrig skadat, eller så har det det. Vem vet 😅💃🐔
    Haha, du ser säkert jättesöt ut när du dansar! {#emotions_dlg.flower}
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Deegan
    Eurydike skrev 2024-02-25 22:53:55 följande:
    Den har jag inte sett! Hoppas du hittar den någonstans så du kan se den 😃 Har du någon favoritfilm?
    Jag har hittat den filmen men det får isåfall blir till o tanka hem den..är inte så värst sugen på detObestämd
    Favoritfilm är en svår fråga..är inte den som nöter filmer..men dokumentärfilmer och komedifilmer är väl det som jag gillar bäst.. liknande bruce almighty osv Glad mej och kolla på serier är helt kört..blir mest rastlös dåSkäms

Vilka filmtyper& kategorier gillar du att kika på?Glad

/D
  • Deegan

Beställde hem en egen kaffemugg att ha på jobbet..den stämmer in rätt så perfekt på mej Skrattande

/D

• Eurydike
    Freddie K skrev 2024-02-26 06:02:17 följande:
    Haha, du ser säkert jättesöt ut när du dansar! {#emotions_dlg.flower}
    Jag såg exakt ut som hönorna i videon! 🐔🙈😃
  • Eurydike
    Deegan skrev 2024-02-26 06:37:44 följande:
    Jag har hittat den filmen men det får isåfall blir till o tanka hem den..är inte så värst sugen på detObestämd
    Favoritfilm är en svår fråga..är inte den som nöter filmer..men dokumentärfilmer och komedifilmer är väl det som jag gillar bäst.. liknande bruce almighty osv Glad mej och kolla på serier är helt kört..blir mest rastlös dåSkäms

Vilka filmtyper& kategorier gillar du att kika på?Glad

/D
    Jag förstår! Men då vet du i alla fall var den finns om du ändrar dig 😊 Jag är inte heller den som nöter filmer, men Bruce Almighty har jag sett även om det var länge sedan nu. Serier kan vara svårt för mig också, om det inte är någonting jag verkligen fastnar i.

Jag brukar inte tycka om komedier och deckare, men verklighetsbaserade filmer kan vara gripande och psykologisk spänning/skräck brukar vara uppfriskande 🤩
  • Freddie K

Hoochi mama. Yo soy muy picante! Tungan ute.

På lördag ska jag tydligen åka till Eskilstuna. Vi ska på så kallad tjänsteresa. Vi ska ha årsmöte. 

• Freddie K
    Eurydike skrev 2024-02-27 20:42:06 följande:
    Jag såg exakt ut som hönorna i videon! 🐔🙈😃
    När jag dansar ser jag ut som en flamingo på Ritalin, haha! Tungan ute
  • Deegan
    Eurydike skrev 2024-02-27 20:50:07 följande:
    Jag förstår! Men då vet du i alla fall var den finns om du ändrar dig 😊 Jag är inte heller den som nöter filmer, men Bruce Almighty har jag sett även om det var länge sedan nu. Serier kan vara svårt för mig också, om det inte är någonting jag verkligen fastnar i.

Jag brukar inte tycka om komedier och deckare, men verklighetsbaserade filmer kan vara gripande och psykologisk spänning/skräck brukar vara uppfriskande 🤩
    Här på mitt jobb tex så är det mycket folk som ser på serier på både Netflix& Viaplay osv..där har man inte mycket nytt att berätta när man aldrig se nån serie 😅 jag har kikat på alla Saw filmerna..han som skrev detta manuset var nog Weird bakom pannbenet😅 det är väl det mest udda som jag har kikat på👍

När det kommer till tv tittande här så var det " det sitter i väggarna och allt för Sverige" som jag kikade på" husdrömmar kikar jag på med,men följer inte det till 100%
    😃

/D
  • Deegan

Jag och spontanhandla SkämsSkrattande
    Hittade en tröja med en passande text på 😅

/D

• Freddie K

På tal om ingenting och kanske lite för personligt, men, jag kollade upp mina mediciner på nätet vad de gör och så. Det är skrämmande för mig. Jag känner mig som ett levande apotek. Skäms

Svar på tråden Här är vi alla vänner.