Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Att dricka mycket vatten på kort tid är inte bra, njurarna kan inte bearbeta mer än kanske någon liter i timmen under normala förhållanden. Mycket vatten på kort tid kan göra att saltnivån i blodet sjunker, celler kan svälla med mera efter vad jag vet. Fast det krävs mer vatten än 4 liter på ett dygn. I normala fall räcker det att dricka då man är törstig helt enkelt.
Dj Torsten is playing: Aswad-Shine.
Ay papu chulo! Idag ska jag till Eskilstuna så jag förbereder mig för att åka dit. Det kommer bli intressant.
🤔😅
/D
Gissar att flera här kanske inte minns radioprogrammet Hassan från 90-.talet då Fredrik Lindström och Kristian Luuk m.fl busringde till folk. Eurocop som kom senare var i min mening alldeles för tramsigt.
Här är en av mina favoriter med dem.
Haile Selassie! Rastafari! 
Då var man hemma från Eskilstuna! Vilken dag igår, alltså! Varje resa dit är ett äventyr!
Jodå så att e
/D
Calle, calle kutta ey yo ey yo. *Ylar till Dr. Bombay*.
Jodå så att e
/D